Açı Kaydırıcı arızası Megane II 1.6 16V

Cevap için teşekkürler ilgili başlıkta hemen tanıtacağım kendimi. İnşallah açı kaydırıcı arızalıdır diyeyim o halde. Cumartesi günü yetkili servise randevu aldım. %30 indirim olduğundan trigeri 450 lira civarında değiştirecekler. Açı kaydırıcısı, devri daimi, kaptörü derken fiyat 1.000 TL'nin biraz üstüne çıkacak gibi duruyor. Parça fiyatlarını tam bilmiyorum tamamen tahmin yürüttüm tabi. Ben aracın yakıtını en tavsiye edilmeyen yöntemler 2 kere ölçmeyi denedim. LPG'yi doldurttum km'yi sıfırlayıp yol yaptım ardından son aldığım LPG'ye göre böldüm çarptım falan :) İlkinde 37 kuruş ikincisinde 32 kuruş çıktı. Araç otomatik ama bu kadar fazla yakmasını beklemiyordum. Nitekim aracının çok daha az yaktığını söyleyen otomatik kullanıcıları var. Dediğim gibi inşallah açı kaydırıcıdandır.
 
Merhaba arkadaşlar, 2005 megane dynamiq 1.6 16v otomatik, aracım sabah ilk çalışmada harika çalışıyor daha sonra motor ısınmadan durduğumda tekrar çalışıyor motor ısındığında gün içinde sürekli marş basıyor ama geç çalışıyor kam mili kaptörü de şanzuman üstündeki kaptörüde değiştim sente dediler triger değiştim, açı kaydırıcıya baktırdım, benzin bitirdim yeniden aldım, tüpü komple baktırdım yine bi çözüm yolu yok geçende çok marş basmaktan marş otomatiği yandı. elektrikçiye bıraktım tesisatı kontrol ettiler ve sonuç olarak motor kapağında yağ pompası sacları varmış onların eğik olduğunu sensörün okuyucusunu engellediğini ve motor kapağını söküp sacı düzeldiğinde kaptör düzenli okuyabilecekmiş konuyla ilgili bilgi sahibi arkadaşlarım yardımcı olursa sevinirim.Formları okuyorum ama böyle birşeyle karşılaşan görmedim benim araç sabah tek marş çalışıyor sonra geç çalışıyor. bu arıza nın artık açı kaydırıcıdan olduğunu düşünüyorum açı kaydırıcı sabah çalışmada ses gelmeye başladı yaptığım araştırmalara dayalı olarak performans düşüklüğü geç çalışma problemi bu açı kaydırıcıdan sanırım benim açı kaydırıcı ya bozuk ses çıkarmıyordu çünki sente kaçıyormuş bunun arızasıyla ve kağnıı gibi oluyormuş araba geçde çalışıyor buda senteden kaynaklanıyor olabilir bilgisayara bağladığımda eksantrik kam mili sensörü arızası gösteriyor orijinal değiştrdim siliyorum 5 dak çalışsın yine arıza yazıyor ben açı kaydırıcıyı değişirsem sanırım bu sorundan kurtulmuş olacağım ama servisle görüştüm triger daha 4 bin oldu değişeli yine değişcez diyorlar 700 tl parça çıkıyor birde işcilik 1000 tl gidecek gibi açı kaydırıcıyı tek değişsem ne olur ki bilgisi olan varmı.
 
Dostum tam olarak emin olmamakla beraber benim de açı kaydırıcı bozukken kötü bir sesle çalışıyordu araç. Ama motor sıcakken hiçbir zaman çalışmama problemi yapmadı. Ha açı kaydırıcı belirli bir konumdayken bozulur da motorun çalışasına engel olur onu bilmiyorum. Ama bende böyle bir problem yoktu bilmeni istedim sadece.
 
Kam mili kaptörü arızası acı kaydırıcı dimi bende de cıktı o arıza ama şu parcadan bahsediyosunuz herhalde .
Benimde agır bakımlarım geldi triger bile değiştiricem yag su filtreleri bide sente ayarını yapalım ondan sonra o parcaya bakarız dedi ustam bi tane yan sanayi resimdeki parcadan vardı ustada taktik şu anda iyi gibi benım sıkıntım alt devirlerde yavas hızlanıyordu debriyaj baskı balatasınıda değiştirdi su anda iyigibi arızada vermiyor araba gidişide iyi ama bazen takılıyo gibi gene baktırcam yarım kam mili arızası veriyor mu diye ama herkeZ calışırken ses yapıyomu diyo sorıyor videoda ki ses ise bende ses seda yok çok şükür bobinlerimde iii yanı sadece triger değişimi sente ayarından sonra resimdeki parcanın orjınalını alı degiştiricem bakalom sonuç ne olucak 0/100 hızlanmaya hiç bakmadım bu akşam bi bakıyım merak ettim yazarım size sonucu
 
Kam mili kaptörü arızası acı kaydırıcı dimi bende de cıktı o arıza ama şu parcadan bahsediyosunuz herhalde .
Benimde agır bakımlarım geldi triger bile değiştiricem yag su filtreleri bide sente ayarını yapalım ondan sonra o parcaya bakarız dedi ustam bi tane yan sanayi resimdeki parcadan vardı ustada taktik şu anda iyi gibi benım sıkıntım alt devirlerde yavas hızlanıyordu debriyaj baskı balatasınıda değiştirdi su anda iyigibi arızada vermiyor araba gidişide iyi ama bazen takılıyo gibi gene baktırcam yarım kam mili arızası veriyor mu diye ama herkeZ calışırken ses yapıyomu diyo sorıyor videoda ki ses ise bende ses seda yok çok şükür bobinlerimde iii yanı sadece triger değişimi sente ayarından sonra resimdeki parcanın orjınalını alı degiştiricem bakalom sonuç ne olucak 0/100 hızlanmaya hiç bakmadım bu akşam bi bakıyım merak ettim yazarım size sonucu


Benimde Sokmam Lazim Bakima Aslinda Sikinti Yok Aracimda Ama Bir Ne Var Ne Yok Baktirmam Lazim 98.000 Oldu Araç .. 0 - 100 e Benimkisi 10 Saniyede Çikiyor İyimi Bu Değer Acaba ?
 
Dostum tam olarak emin olmamakla beraber benim de açı kaydırıcı bozukken kötü bir sesle çalışıyordu araç. Ama motor sıcakken hiçbir zaman çalışmama problemi yapmadı. Ha açı kaydırıcı belirli bir konumdayken bozulur da motorun çalışasına engel olur onu bilmiyorum. Ama bende böyle bir problem yoktu bilmeni istedim sadece.
çok garip zaten yani bi ses yok sadece sabah çalıştırırken 2 gündür tır tır yapıyor açı kaydırıcı belki bozuktur çünki çekiş problemide var sente ayarsız diyede şüpheleniyorum açıkcası şaşırdım kaldım değişmedik bi tek o kaldı
 
Kam mili kaptörü arızası acı kaydırıcı dimi bende de cıktı o arıza ama şu parcadan bahsediyosunuz herhalde .
Benimde agır bakımlarım geldi triger bile değiştiricem yag su filtreleri bide sente ayarını yapalım ondan sonra o parcaya bakarız dedi ustam bi tane yan sanayi resimdeki parcadan vardı ustada taktik şu anda iyi gibi benım sıkıntım alt devirlerde yavas hızlanıyordu debriyaj baskı balatasınıda değiştirdi su anda iyigibi arızada vermiyor araba gidişide iyi ama bazen takılıyo gibi gene baktırcam yarım kam mili arızası veriyor mu diye ama herkeZ calışırken ses yapıyomu diyo sorıyor videoda ki ses ise bende ses seda yok çok şükür bobinlerimde iii yanı sadece triger değişimi sente ayarından sonra resimdeki parcanın orjınalını alı degiştiricem bakalom sonuç ne olucak 0/100 hızlanmaya hiç bakmadım bu akşam bi bakıyım merak ettim yazarım size sonucu
ben o parçayı değiştim şanzumanın üstündeki kaptör denilen krank mili sensörünüde ama bilgisayara bağlayınca yine krank mili sensörü arızası veriyor performansta yok açı kaydırıcı sentede ayarsızlık yapıyormuş vede geç çalışmasına neden oluyormuş onun için değiştirmeyi düşünüyorum bakalım nasıl çözümleyeceğim
 
Sente ayarı yaptırmadan performans belli olmuyor ilk çlışınca ses yoksa ve alt devirlerde yada cekiş problemi var ise ya bu parcadan yada bobinlerden miş arkdaşlr bana öyle dediler başka bilgisi olan varsa yazsın
 
Sente ayarı yaptırmadan performans belli olmuyor ilk çlışınca ses yoksa ve alt devirlerde yada cekiş problemi var ise ya bu parcadan yada bobinlerden miş arkdaşlr bana öyle dediler başka bilgisi olan varsa yazsın
performans için aynen öleymiş ama benim komik bi sorunum daha var sabah ilk çalışmada harika tek marsta çalışan araba motor bi kere ısınınca gün içinde 10 saniye marş basarak çalışıyor 2 defa marş otomatiği değiştim asıl arızam bu sente kaçık olabilir diye açı kaydırıcıya yöneldim tüm kaptörleri trigeri değiştim bi açı kaydırıcı kaldı motorda vuruntulu çalışıyor
 
Resimde yolladıgım parca basıt bişey gibi ama aracı cok etkiliyo motor sallıyosa sanzuman alt kulagına baktır bence ondandır birde debriyaj baskısı bilyasını konrol ettir ondanda olabilir sonucu yaz aama merakta koma bizi ;))
 
Geri
Üst