93 model flash s

Hmm peki kirmizinin altinda oldugunda silindir contasini yakmazmi
 
Peki bu yazlik kislik termostat ne oluyor aciklarmsnz
 


Iste resim bu 3 tur attiktan sonra hararet boyle oldu bu normalmi sizce
 
Hararet burada kalıyorsa normal.
Yazlık kışlık termostat aslında yok. Yani olmamalı, kullanılmamalı.
Bir araç üretilirken en verimli en sağlıklı çalışmayı hangi sıcaklıkta yapacaksa o sıcaklığa uygun termostat kullanılır.
Yazları düşük dereceli termostat tavsiye ederler ama kanımca buna hiç mi hiç gerek yoktur.

Termostat bir çeşmedir.
Motor içerisinde devirdaim olan su belli bir sıcaklığa ulaştığında (termostat derecesi) bu musluk açılır radyatörde soğuk bekleyen su ile karışır.
Motor içindeki su termostatın derecesinin altına düştüğünde çeşme kapanır. Böylelikle motor içerisindeki su sürekli en verimli sıcaklıkta kalmaktadır.

Söylediğim gibi resime bakılırsa ve o derecede kalıyorsa gayet normal bir sıcaklıkta çalışıyor.
 
Hmm anladm tesekkur ederm bilgi icin yarin sanayiye gidip devirdaimi ne termostatina ve radyatorune baktircam sonuclari buraya yazicam yarn 20 km lik yol yapcam bakalm nasl olcak hararet
 
Hmm anladm tesekkur ederm bilgi icin yarin sanayiye gidip devirdaimi ne termostatina ve radyatorune baktircam sonuclari buraya yazicam yarn 20 km lik yol yapcam bakalm nasl olcak hararet

Rica ederim. İnşallah herşey benim söylediğim gibi çıkar :)
Hararet burada kalırsa benim söylediklerim geçerlidir :)
 
Insallah dostum 😃 tekrar conta yakmaktan korkuyorum 😄
 
Hararet gostergeniz seyir halindeyken alttaki cizgiyi saymayin 2. ile 1. Cizginin arasinda olmasi lazim şehir içinde 2. Cizginin ustunde sabitlenir dahada ileri giderse sıkıntı başlıyor. Göstergeniz veya müşürünüz arizali olabilir. Hararet halinde radyator fani çalismiyorsa ya termostatiniz arizali yada devirdaim calismiyor.
 
​Şehir içi resimdeki normal bir değer. Yanlız uzun yolda o çizgiden düşmüyorsa sıkıntı var.
 
Anladm renault 9 saol bilgi icin
 
Geri
Üst