- Katılım
- 30 Eki 2018
- Mesajlar
- 451
- Tepkime puanı
- 2
- Puanları
- 0
- Yaş
- 40
Bununla ilgili bir araştırma var. Çıkan oranlar nedeni ile şehir içi çevrim şartlarında elektrik desteği uzun yol yüksek hızda ise içten yanmalı motor desteği tercih ediliyor. Kullanıcıların %75i için ortalama hız 35km'lerde çıkmıştı.Dediginiz cok dogru arac fiyatlarindaki artislar kadar kimsenin gelirinde maalesef artis olmuyor o sebepe megane a 1 milyon verir ya da verebilir dedim ki ben bu ekonomik sartlarda bu rakamların daha da artacagini dusunuyorum.
Dizel araclarla ilgili olarak dizel kullanicisi olarak bende yolun sonunun geldigini dusunuyorum ancak bunun kisisel tercihlerden dolayi degil de firmalarin tedariginden dolayi oldugunu dusunuyorum. Eger dizel gelmeye devam etse pek bir talep degisikligi olmazdi.
Tce motor gercekten basarili bir motor ancak daha yolu var yakit tuketimi konusunda Tsi in ve eTsi in hala gerisinde kaliyor maalesef ama ilerleyen zamanlarda 1.2 veya 1.3tce ler tam hybrid olarak uretim yapilirsa motor hacmi sebebiyle cok fazla tercih edilir ve cok fazla satis rakamina ulasabilir ama suanki gelecek 1.2 tce ler yanlis bilmiyorsam mild hybrid diye geciyor sadece 48 lik aku takviyesi gibi oluyor sadece kalkis aninda araci destekliyor toyota gibi normal yolda benzinli motoru kapatip elektrik motoruyla yol alamiyor.Bu sebeple pek bir yakit tasarrufu saglamiyor. Ama gelecek zorunlu olarak hybrid veya elektrik
Sent from my RMX2061 using Tapatalk