- Katılım
- 11 Ara 2013
- Mesajlar
- 4,686
- Tepkime puanı
- 1
- Puanları
- 0
- Yaş
- 41
Yeni kasa 2016 Renault Megane Türkiye'de dört farklı donanım ve altı farklı motor seçeneği ile satışa sunulacak.
Yeni Megane, Megane GT ve Megane GT-Line Avrupa’da Ocak 2016’da, Türkiye’de Nisan 2016’dan itibaren satışa sunulacak.
Türkiye’de Megane; Joy, Touch, Icon ve GT-Line olmak üzere 4 ekipman seviyesi ve 2 benzinli (1.2 Tce 130bg / 1.6 16V 115bg), 4 dizel motor seçeneği (1.5dCi 90&110bg / 1.5dCi 110bg EDC / 1.6dCi 130bg) olmak üzere 6 farklı motor ile pazara sunuluyor.
1.2 Tce 130bg EDC ve 1.6 dCi 165bg EDC versiyonları ise 2016 yılının ikinci yarısında ürün gamına ekleniyor olacak.
GT versiyonu ise 1.6TCe 205bg ve 1.6dCi 165 bg seçenekleri ile özel sipariş ile satışa sunulacak. Energy dCi 110bg 3,3l/100km ve 86g/km CO2 değerleri ile sınıfının en iyisi.
Farklı ihtiyaçlara hitap eden ekipman seviyeleri
Yeni Renault Megane Türkiye’de 4 ekipman seviyesi ile pazara sunuluyor:
JOY: Perde hava yastıkları, ESP + Hill Holder, Cruise Control, manuel klima, elektrikli ön ve arka camlar, 4,2’’ ekran & multimedya sistemi, USB & Bluetooth,, 6 LED gündüz farları, 16’’ jantlar
TOUCH: Yağmur sensörü ve otomatik yanan farlar, elektronik klima, eller serbest kart sistemi, deri direksiyon simidi, arka park sensörü, C şeklinde LED gündüz farları, krom çerçeveli ön sis farları, 16’’ alüminyum alaşımlı jantlar
ICON & GT Line: Elektronik el freni, geri görüş kamerası, Multisense, 7’’ dokunmatik ekran & R Link 2.0, elektrikli katlanır yan aynalar, Full-LED farlar, 17’’ alüminyum alaşımlı jantlar8,7’’ dokunmatik portre ekran formatı ile R.link 2.0 ve sürüşe yardımcı teknolojiler Yeni Megane’da 4 Control sistemi ile donatılmış Icon ve GT Line versiyonlarında opsiyon olarak sunulacak. Yeni Megane GT versiyonu ise özel sipariş ile Türk tüketicisi ile buluşacak.
Her ihtiyaca uygun motor seçenekleri
Bir motor uzmanı ve Formula 1’de turbo şarj ve downsizing öncü markası Renault, daha küçük kapasiteli motorlarda lider konumda. Bu motorların bazıları EDC (Efficient Dual Clutch) vites kutusuna sahip. Söz konusu vites kutusu, günlük kullanımda sağladığı rahatlık ile biliniyor. Yeni Megane’ın kaputunun altında en son teknoloji ürünleri yer alıyor: direkt yakıt enjeksiyonu, çelik pistonlar, vs. Böylece sürüş keyfi ve verimlilik bir araya getirilmiş oluyor.
Yeni Megane Türkiye pazarında 2 benzinli, 4 dizel olmak üzere 6 farklı motor seçeneği ile pazara sunuluyor olacak.2016 Renault Megane Benzinli
- 1.2 TCe 130bg
- 1.6 16V 115bg
1.2 130bg EDCDizel ve 1.6 Tce 205bg EDC versiyonları 2016 yılının ikinci yarısında ürün gamına dahil olacak.
Yeni 2016 Megane Dizel
- 1.5 dCi 90 bg
- 1.5 dCi 110 bg
- 1.5 dCi 110bg EDC
- 1.6dCi 130bg
1.6 dCi 165bg EDC versiyonu ise 2016 yılının ikinci yarısında ürün gamına ekleniyor olacak.
Yeni Megane ve Megane GT-Line için:
Altı ileri manuel vites kutusu ile eşleştirilen 1.5 Energy dCi 90bg ve 220Nm tork 1,750d/d’dan itibaren
93 CO2 / g km, 3.6 litre/100km1 lansmandan itibaren sunuluyor.
Altı ileri manuel vites kutusu ile eşleştirilen 1.5 Energy dCi 110: 110 bg ve 260Nm tork 1,750 d/d’dan itibaren Lansmandan itibaren pazara sunulacak olan Energy dCi 110 motoru, Yeni Megane’ı düşük CO2 emisyonları (86g/km) ve yakıt tüketimi (3,3 litre/100km) açısından segmentinin en iyileri arasına yerleştiriyor.
Bu ECO2 motor iyi bir sürüş deneyimini garanti ediyor. Söz konusu motor emme safhası ve yanma süreçlerinde yürütülen kapsamlı çalışmaların bir sonucu. Ayrıca F1 dünyasından çelik piston gibi alıntılar da yapıldı.
Altı vitesli EDC vites kutusu ile eşleştirilen 1.5 Energy dCi 110:
110 bg ve 250Nm tork 1,750 d/d’dan itibaren95 CO2 g/km, 3.7 litre/100km1. Lansmandan itibaren sunulacak
Altı vitesli düz vites kutusu ile eşleştirilen 1.6 Energy dCi 130; 130 bg ve 320Nm tork 1,750 d/d’dan itibaren Lansmandan itibaren satışa sunulacak Energy dCi 130 motoru ileri teknolojilere sahip. Downsizing sayesinde bu 16 valfli dizel motor sadece 1.598cc hacme rağmen 130 bg güç üretiyor. Verimli tasarımı Renault’nun F1’deki uzmanlığından istifade ediyor. Bu dizel motorun yakıt tüketim değeri sadece 4 litre/100km ve CO2 salımı da 103g/km. Sunduğu cömert tork eşsiz sürüş keyfi için iyi bir hızlanma ve kalkış sağlıyor.
Yeni Megane, Megane GT ve Megane GT-Line Avrupa’da Ocak 2016’da, Türkiye’de Nisan 2016’dan itibaren satışa sunulacak.
Türkiye’de Megane; Joy, Touch, Icon ve GT-Line olmak üzere 4 ekipman seviyesi ve 2 benzinli (1.2 Tce 130bg / 1.6 16V 115bg), 4 dizel motor seçeneği (1.5dCi 90&110bg / 1.5dCi 110bg EDC / 1.6dCi 130bg) olmak üzere 6 farklı motor ile pazara sunuluyor.
1.2 Tce 130bg EDC ve 1.6 dCi 165bg EDC versiyonları ise 2016 yılının ikinci yarısında ürün gamına ekleniyor olacak.
GT versiyonu ise 1.6TCe 205bg ve 1.6dCi 165 bg seçenekleri ile özel sipariş ile satışa sunulacak. Energy dCi 110bg 3,3l/100km ve 86g/km CO2 değerleri ile sınıfının en iyisi.
Yeni Renault Megane Türkiye’de 4 ekipman seviyesi ile pazara sunuluyor:
JOY: Perde hava yastıkları, ESP + Hill Holder, Cruise Control, manuel klima, elektrikli ön ve arka camlar, 4,2’’ ekran & multimedya sistemi, USB & Bluetooth,, 6 LED gündüz farları, 16’’ jantlar
TOUCH: Yağmur sensörü ve otomatik yanan farlar, elektronik klima, eller serbest kart sistemi, deri direksiyon simidi, arka park sensörü, C şeklinde LED gündüz farları, krom çerçeveli ön sis farları, 16’’ alüminyum alaşımlı jantlar
ICON & GT Line: Elektronik el freni, geri görüş kamerası, Multisense, 7’’ dokunmatik ekran & R Link 2.0, elektrikli katlanır yan aynalar, Full-LED farlar, 17’’ alüminyum alaşımlı jantlar8,7’’ dokunmatik portre ekran formatı ile R.link 2.0 ve sürüşe yardımcı teknolojiler Yeni Megane’da 4 Control sistemi ile donatılmış Icon ve GT Line versiyonlarında opsiyon olarak sunulacak. Yeni Megane GT versiyonu ise özel sipariş ile Türk tüketicisi ile buluşacak.
Bir motor uzmanı ve Formula 1’de turbo şarj ve downsizing öncü markası Renault, daha küçük kapasiteli motorlarda lider konumda. Bu motorların bazıları EDC (Efficient Dual Clutch) vites kutusuna sahip. Söz konusu vites kutusu, günlük kullanımda sağladığı rahatlık ile biliniyor. Yeni Megane’ın kaputunun altında en son teknoloji ürünleri yer alıyor: direkt yakıt enjeksiyonu, çelik pistonlar, vs. Böylece sürüş keyfi ve verimlilik bir araya getirilmiş oluyor.
- 1.2 TCe 130bg
- 1.6 16V 115bg
1.2 130bg EDCDizel ve 1.6 Tce 205bg EDC versiyonları 2016 yılının ikinci yarısında ürün gamına dahil olacak.
Yeni 2016 Megane Dizel
- 1.5 dCi 90 bg
- 1.5 dCi 110 bg
- 1.5 dCi 110bg EDC
- 1.6dCi 130bg
1.6 dCi 165bg EDC versiyonu ise 2016 yılının ikinci yarısında ürün gamına ekleniyor olacak.
Altı ileri manuel vites kutusu ile eşleştirilen 1.5 Energy dCi 90bg ve 220Nm tork 1,750d/d’dan itibaren
93 CO2 / g km, 3.6 litre/100km1 lansmandan itibaren sunuluyor.
Altı ileri manuel vites kutusu ile eşleştirilen 1.5 Energy dCi 110: 110 bg ve 260Nm tork 1,750 d/d’dan itibaren Lansmandan itibaren pazara sunulacak olan Energy dCi 110 motoru, Yeni Megane’ı düşük CO2 emisyonları (86g/km) ve yakıt tüketimi (3,3 litre/100km) açısından segmentinin en iyileri arasına yerleştiriyor.
Bu ECO2 motor iyi bir sürüş deneyimini garanti ediyor. Söz konusu motor emme safhası ve yanma süreçlerinde yürütülen kapsamlı çalışmaların bir sonucu. Ayrıca F1 dünyasından çelik piston gibi alıntılar da yapıldı.
Altı vitesli EDC vites kutusu ile eşleştirilen 1.5 Energy dCi 110:
110 bg ve 250Nm tork 1,750 d/d’dan itibaren95 CO2 g/km, 3.7 litre/100km1. Lansmandan itibaren sunulacak
Altı vitesli düz vites kutusu ile eşleştirilen 1.6 Energy dCi 130; 130 bg ve 320Nm tork 1,750 d/d’dan itibaren Lansmandan itibaren satışa sunulacak Energy dCi 130 motoru ileri teknolojilere sahip. Downsizing sayesinde bu 16 valfli dizel motor sadece 1.598cc hacme rağmen 130 bg güç üretiyor. Verimli tasarımı Renault’nun F1’deki uzmanlığından istifade ediyor. Bu dizel motorun yakıt tüketim değeri sadece 4 litre/100km ve CO2 salımı da 103g/km. Sunduğu cömert tork eşsiz sürüş keyfi için iyi bir hızlanma ve kalkış sağlıyor.
Son düzenleme: