2013 Fluence Bol Resimli İnceleme

Valla o farlar güzel , fluence ciler içiniz gitsin qw
 
Artık şu ESP ASR en düşük donanımında bile standar olsun bnece tek eksiği bu..Sırf bu yüzden bu araçtan vazgeçenleri biliyorum.
 
Valla o farlar güzel , fluence ciler içiniz gitsin qw

nerde benim testerem tornavidan 2013'e çevirecem farlarıqwqw
 
Paylaşım için teşekkürler..........
 
Fluence, Renault'da ciddi bir çıta yükselmesine sebep oldu. Fakat beni rahatsız edici bir konu var.
Her zaman söylerim, çok uzun yola çıkan birisiyim. 100 KM'lik bir mesafede bile onlarca Fluence görmek mümkün yollarda, fakat tespit ettiğim birşey var; Fluence sürücüleri araçlarının verdiği güven yapısına bağlı olarak çok hızlı ve aracı yorucu şekilde kullanıyorlar. Naziklik denen kavram yok denecek kadar az.
Şahit olduğum birşey; daha dün Afyon-Kütahya yokuşlarını çıkarken önümde bir Fleunce beliriverdi, yokuşu sabit 120 ile tırmanırken adam birden gaza geldi "veryansın" hesabı asıldıda asıldı aracına. Bende inat ettim hızlandım, ama güç kaybından dolayı yokuş sonunda Fluence yine geride kaldı, ama adam yine pes etmedi bu sefer bastı bayır aşağı hızlanmaya, hemen önümüzde bozuk satıh var, adam aldırmıyor bile. Çünkü hissettiği pek birşey yok, alt takımın canı yanmış, motor zorlanmış, umrunda değil, zaten araba da yapısı gereği bunları hissettirmiyor. Fakat 1 sene sonra bakıma girince usta 3 bin liralık masraf çıkarıyor ve bu keko da Renault'u kötülüyor.
 
Fluence, Renault'da ciddi bir çıta yükselmesine sebep oldu. Fakat beni rahatsız edici bir konu var.
Her zaman söylerim, çok uzun yola çıkan birisiyim. 100 KM'lik bir mesafede bile onlarca Fluence görmek mümkün yollarda, fakat tespit ettiğim birşey var; Fluence sürücüleri araçlarının verdiği güven yapısına bağlı olarak çok hızlı ve aracı yorucu şekilde kullanıyorlar. Naziklik denen kavram yok denecek kadar az.
Şahit olduğum birşey; daha dün Afyon-Kütahya yokuşlarını çıkarken önümde bir Fleunce beliriverdi, yokuşu sabit 120 ile tırmanırken adam birden gaza geldi "veryansın" hesabı asıldıda asıldı aracına. Bende inat ettim hızlandım, ama güç kaybından dolayı yokuş sonunda Fluence yine geride kaldı, ama adam yine pes etmedi bu sefer bastı bayır aşağı hızlanmaya, hemen önümüzde bozuk satıh var, adam aldırmıyor bile. Çünkü hissettiği pek birşey yok, alt takımın canı yanmış, motor zorlanmış, umrunda değil, zaten araba da yapısı gereği bunları hissettirmiyor. Fakat 1 sene sonra bakıma girince usta 3 bin liralık masraf çıkarıyor ve bu keko da Renault'u kötülüyor.

çok satıyor adım başı fluence var yollarda.

"Çünkü hissettiği pek birşey yok, alt takımın canı yanmış, motor zorlanmış, umrunda değil, zaten araba da yapısı gereği bunları hissettirmiyor. Fakat 1 sene sonra bakıma girince usta 3 bin liralık masraf çıkarıyor ve bu keko da Renault'u kötülüyor"

sana katılıyorum, bilinçsizce kullanıp sonra ek masraf çıkınca acaba benim hatam varmı diye düşünmeden suçu renoya atan kullanıcılar var
 
Geri
Üst