açıkcası benim şahsi fikrim eğer bmw ve ZF gibi dev markalar çift kavramayı arkasında bırakıp eski usül teknolojiyi alıp daha ileri hale getirip verimli ama torque convertlı şanzımanlara geçiş yaptıysa, birebir aynısını peugeot ve psa grubunun tamamı eat6 yani Japon Aisin grubuyla (yine çift kavrama bırakılıp torque convertera geçiş ama verimli) yaptıysa vardır bir bildikleri.
diğer markalarda gizliden gizliden önemler almış vw grubu 2012 üstü dsglerde yağlı sisteme geçmiş,renault edcsini dct250 yağsızdan dct450 yağlıya (megane 4) geçiş yapmışsa vardır bir sebebi çünkü bunlar çok ama çok ciddi maaliyetler hele hele yedek lastik gibi masrafları bile düşünen firmalarken.
açıkcası bir şirket aracı süren biri olarak gayet memnunum ama yarın şahsıma alacak olsam dsgdende,edcdende uzak durur gider adam akıllı yeni nesil verimli ama eski nesil problemsizliğini kanıtlamış 320d deki gibi,308 eat6daki gibi torque converterlı versiyonları alırdım kaldiki her iki araçta uçuk seri ve uçuk verimli.