Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
valla kardeş bende çok araştırdım düzgün bi sonuç yazan yok yabancı forumlara bile baktım rail basınç müşürü değişti benim arabanın ondan yapar dedi ustalar 300 tl ye değişti denedim yanmadı sonra yine yanmaya başladı arıza lambalarıaraştırmalarıma göre reil müşüründende olabilir diyorlar. bu sitedekileri bir okursanız sanki tam sizin arızaları söylüyor araçlar farklı olsada link
senin kangoo iyi hızlanıyo yine km sine rağmen maşallah peki rektefe oldu mu bu km ye kadar ilk nesil dcı lar çabuk motor yiyo diyorlar hava yastığı ısığı benim kangoda da yanıyodu ön koltukların altındaki soketten yapıyodu halletmiştim seninki başka bi yerden mi yanıyo hafta sonu bende atarım 0 100 ona göre yorumlarsınvalla çekişi orta halli. benim araç taksi çıkması olduğu için yağ yakmada var sabahları çalışmamada. kışın sabahları çalışmayınca balata spreyi ile çalışıyordu. havalar ısındıkça kendiliğinden çalışıyor. dur sana 0 100 km hızı atım izle çekişini şöyle 2 3 bin lira param olsa motoru indirmeyi düşünüyorum. biraz gelir elimden bakalım kısmet. youtubede diğer videolarımda kangoo kalorifer peteği değişimi videomda var acizane bana ait
reis abim taksiciydi. bildiğimiz kadarı ile daha önce rektefe olmamış hiç. ama abimdeyken çok masraf etmiş. şanzıman rektefe olmuş. kullanıma bağlı bence tamamen motor. ilk aldığımda korkuyordum artık ne olur diye ama valla yağ yakma dışında başka bir sıkıntısı yok bana. hava yastığı ışığını kalorifer peteği patladığında koltukları söküp alt taban halısını çıkarıp yıkamıştım antifiriz çürütmesin diye. 2 3 ay öyle durdu bağajda soketi de takmamıştım. 3 hafta önce paspası takıp soketleri de taktım ışık söndü bu video 1 1.5 aylık var ondan yanıyordu yabancı forum sitelerinde bende araştırdım google çeviri yapıp ama hiç biri sorunu çözüp yazmamışlar. acaba benim sorunumda enjektörlerden değilmi hımm motoru ben indirmeyi düşünüyorum. ilk başta silindir kapağını söküp takıcam yapabilirsen zaten en önemli yer triger sente ayarı ve üst kapağı sıkma. hatta rektefeci ile konuştuğumda adamlar sen sök getir biz üst kapağı torkunda sıkıp veririz demişti. ama şu anda maddi durumum yok. can boğazdan gelir biraz daha yaksın bakalım araba yağsenin kangoo iyi hızlanıyo yine km sine rağmen maşallah peki rektefe oldu mu bu km ye kadar ilk nesil dcı lar çabuk motor yiyo diyorlar hava yastığı ısığı benim kangoda da yanıyodu ön koltukların altındaki soketten yapıyodu halletmiştim seninki başka bi yerden mi yanıyo hafta sonu bende atarım 0 100 ona göre yorumlarsın
valla motor inirmek biraz sıkıntılı iş hee indirirsin tabi ama bu motorlar biraz kompleks gibi geldi bana yani sadece rektefe ile olmaz gibime geliyo elektronik parça cok basınç testi falan veya enjektörlerde sorun olsa sen değiştirsen bu sefer kodlanması gerekiyo beynin okuması için inşallah fazla bi masrafın olmadan halledebilirsin sorunu benim arabanın da çekişi düşmüştü bi ara baya turbo vakım hortumu ile map sensörün hortumları yarılmış basıncı iletemedği için çekiş düşmüştü onları kompresör hortumu ile değiştirdim çekiş normale bindi baya egr yi de iptal etmişler senin ki de öyle mireis abim taksiciydi. bildiğimiz kadarı ile daha önce rektefe olmamış hiç. ama abimdeyken çok masraf etmiş. şanzıman rektefe olmuş. kullanıma bağlı bence tamamen motor. ilk aldığımda korkuyordum artık ne olur diye ama valla yağ yakma dışında başka bir sıkıntısı yok bana. hava yastığı ışığını kalorifer peteği patladığında koltukları söküp alt taban halısını çıkarıp yıkamıştım antifiriz çürütmesin diye. 2 3 ay öyle durdu bağajda soketi de takmamıştım. 3 hafta önce paspası takıp soketleri de taktım ışık söndü bu video 1 1.5 aylık var ondan yanıyordu yabancı forum sitelerinde bende araştırdım google çeviri yapıp ama hiç biri sorunu çözüp yazmamışlar. acaba benim sorunumda enjektörlerden değilmi hımm motoru ben indirmeyi düşünüyorum. ilk başta silindir kapağını söküp takıcam yapabilirsen zaten en önemli yer triger sente ayarı ve üst kapağı sıkma. hatta rektefeci ile konuştuğumda adamlar sen sök getir biz üst kapağı torkunda sıkıp veririz demişti. ama şu anda maddi durumum yok. can boğazdan gelir biraz daha yaksın bakalım araba yağ
bendede egr yok. ama iptal mi edilmiş hiç mi yokmuş bilmiyorum ama sanki hiç yokmuş gibi. benimki eski nesil motorsa belki fabrika çıkışı yoktur hiç aslında turbo murbo hep masraf işi ha gaza bastımı şöyle geriye yapıştırması biraz hoş bide sollamada felan bastımı çok güzel, ama yoksa yok yağ basmış yok hortumu çıkmış yok bilmem nolmuş motor indirmeyi tam karar verirsem önce üst kapak söküp takıcam triger değiştirmiş gibi mesela yapabilirimde çalışırsa söküp götürürüm yok çalışmazsa çekiciyle tamirciye bu çalışmıyor diye götürürüm zannederim benimde o hortumlar çatlak olabilir bir arabende bakayım onlara kompresör hortumu güzel fikirvalla motor inirmek biraz sıkıntılı iş hee indirirsin tabi ama bu motorlar biraz kompleks gibi geldi bana yani sadece rektefe ile olmaz gibime geliyo elektronik parça cok basınç testi falan veya enjektörlerde sorun olsa sen değiştirsen bu sefer kodlanması gerekiyo beynin okuması için inşallah fazla bi masrafın olmadan halledebilirsin sorunu benim arabanın da çekişi düşmüştü bi ara baya turbo vakım hortumu ile map sensörün hortumları yarılmış basıncı iletemedği için çekiş düşmüştü onları kompresör hortumu ile değiştirdim çekiş normale bindi baya egr yi de iptal etmişler senin ki de öyle mi
Eyvallah sagolasin ama daha atakti benimki arac yukluyken rampada yakiyo motora yuk binince duz yolda yanmiyoerdem55 senin arabanın da maşallahı var ya ama dikkat ettim de arıza ışığı yanmıyor. seninki daha sağlam herhalde arıza neyse artık.