- Katılım
- 13 Kas 2011
- Mesajlar
- 117
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
- Yaş
- 40
Merhaba arkadaşlar
Siteye henüz yeni üye oldum yaklaşık 2 gün boyunca bütün konuları okudum. 2011 Şubat ayında 12.000.-tl ye aldıgım coupemi bir oğlumuz dünyaya geldiğinden dolayı daha fazla aile arabası haline gelmesi için baya bir değişiklik yaptım. Aslında bana çok kızacaksınız ama bunları yapmak zorundaydım çünkü araç oldukça sarsıyodu ve ses geliyordu. Bazen araçlarınıza yaptığınız değişiklikleri anlamıyorum. Koskoca Renault bütün teknik detayları güvenlik unusurlarını ve konforu düşünerek aracın lastik ebatlarını alçaklığını bir çok şeyi belirliyor. Bunların kimyasına aykırı etmek pek hoşuma gitmiyor açıkcası. Kaç kez aracımı ustaya götürdüm her gittiğimde yok helezonlar kesik yok bu jantlar çok yakar bu ebatlarda direksiyon sert olur evet hepsi de doğruydu ve aracın jant ve lastiklerini değiştirdim.direksiyon kaymak gibi dönüyordu ve az yakmaya başladı. çukurlarda vuruntu azalı.Malesef artık çelik jant değil. Çok güzel bir ses sistemi vardı ama bass ve anfiyi 100 liraya sattım. Çünkü bagajda yer kaplıyordu ve bebek arabası sığmıyordu. Aracım 200.000 km de ama belki de 2. baharını yaşıyor 2000 devirin üstüne bile çıkmıyorum. ön arka amortsiörler hepsi patlakmış araba kesilmiş şahin gibi dalgalanarak yolda gidiyordu. belki de aracın torsiyonu bile düşürülmüştür ama işte arıza çıkardıkça hepsini tespit ediyorum. Bakalım daha araçta neler çıkacak karşıma.farlar karartılmış cam yapan berbat yapmış iyi silikonlamamış içi ışı iyice sararmış sanırım su almış çok bulanık xenon anca kendini aydınlatıyor. tayvan malı megan1 farı da takıttıracagım.inat ettim arabayı ilk haline çevireceğim. İlk 2 foto arabayı ilk aldığım hali sonrakiler şu anki hali. ayrıca arabayı binicisi olmak istediğimden tavanı ve sağ arka yanı ve ön kaputu güneş yanığından dolayı boyattım.boyatmadan önceki güneş yanıklarını da ekledim. yorumlarınızı bekliyorum. Saygılarımla.
Siteye henüz yeni üye oldum yaklaşık 2 gün boyunca bütün konuları okudum. 2011 Şubat ayında 12.000.-tl ye aldıgım coupemi bir oğlumuz dünyaya geldiğinden dolayı daha fazla aile arabası haline gelmesi için baya bir değişiklik yaptım. Aslında bana çok kızacaksınız ama bunları yapmak zorundaydım çünkü araç oldukça sarsıyodu ve ses geliyordu. Bazen araçlarınıza yaptığınız değişiklikleri anlamıyorum. Koskoca Renault bütün teknik detayları güvenlik unusurlarını ve konforu düşünerek aracın lastik ebatlarını alçaklığını bir çok şeyi belirliyor. Bunların kimyasına aykırı etmek pek hoşuma gitmiyor açıkcası. Kaç kez aracımı ustaya götürdüm her gittiğimde yok helezonlar kesik yok bu jantlar çok yakar bu ebatlarda direksiyon sert olur evet hepsi de doğruydu ve aracın jant ve lastiklerini değiştirdim.direksiyon kaymak gibi dönüyordu ve az yakmaya başladı. çukurlarda vuruntu azalı.Malesef artık çelik jant değil. Çok güzel bir ses sistemi vardı ama bass ve anfiyi 100 liraya sattım. Çünkü bagajda yer kaplıyordu ve bebek arabası sığmıyordu. Aracım 200.000 km de ama belki de 2. baharını yaşıyor 2000 devirin üstüne bile çıkmıyorum. ön arka amortsiörler hepsi patlakmış araba kesilmiş şahin gibi dalgalanarak yolda gidiyordu. belki de aracın torsiyonu bile düşürülmüştür ama işte arıza çıkardıkça hepsini tespit ediyorum. Bakalım daha araçta neler çıkacak karşıma.farlar karartılmış cam yapan berbat yapmış iyi silikonlamamış içi ışı iyice sararmış sanırım su almış çok bulanık xenon anca kendini aydınlatıyor. tayvan malı megan1 farı da takıttıracagım.inat ettim arabayı ilk haline çevireceğim. İlk 2 foto arabayı ilk aldığım hali sonrakiler şu anki hali. ayrıca arabayı binicisi olmak istediğimden tavanı ve sağ arka yanı ve ön kaputu güneş yanığından dolayı boyattım.boyatmadan önceki güneş yanıklarını da ekledim. yorumlarınızı bekliyorum. Saygılarımla.