2.0 IDE Problemi

Aytuğ abi devir belli değil kafasına göre yapıyo mahalle arasında yaptı bi kere sonra çıtkık sıktık 195 200 e kadar hiç yapmadı kafasına göre yapıyo ama şunu öğrendik sorun herkezde var ama herkez farklı yoldan çözmüş allah sonumuzu hayır etsin :),
 
abi yapınca direk vites değiştiriyoruz ya toplamıyo kendini kafa atıyo araba
 
Elektroniksel bir durum bu. Manifold basınç kaptöründen ve tesisatından aşağı inmek kaydıyla enjeksiyon beynine kadar inilebilir.
Aracın akü beslemesini kesin. Manifolt basınç kaptörü, egzantirik sensörü, manyetik kaptörü sensörünü sökün, fişlerini ayırın ve kontrol edin. Eğer daha önce tamir varsa ek bağlantılarını kontrol edip cihazla ölçün. Ardından, enjeksiyon beyni fişini sökün, dıştan pinlere bakın; kaçan göçen varmı diye ve içten kopukluk varmı kontrol edin. Genelde İDE lerde birinci problem buradan başlamaktadır.
Ama herşeyden önce bu aracı clip cihazına bağlat, umarım arıza vermiştir de bu kadar uğraştırmaz, direk soruna yönelirsiniz.
Maliyetli parça arızası var ise satın almadan önce bize bildir, elimizden geleni yapalım.
Kolay gelsin.
 
Megane Coupe 2.0 ide motorlu aracımda bir ara komple benzini bitirdik ve tekrar benzin aldığımda araçta kısa bir süre sonra arıza ışığı yanma ve sürekli stop etme problemi oldu pislik geldiğini düşünüp benzin filtresini değiştirdik bir süre 30 - 50 km hiç sorunsuz devam ettim. Şimdi tekrar araçta gaz yememe ve titreme sıkıntısı var. Araçta lpg yok. Bu tip bir sıkıntısı olup çözebilen yada herhangi bir fikri olan arkadasımız varmı
 
Ateşleme hattı üzerinde ki regülatörü ve basınç kaptörünü sökün, regülatörün yerleştiği yerde filtre olacaktır çok minik birşey, onu da havayla çıkartıp tüm parçaları temizleyin.
 
cantekin67 cozum onerinizi bugun veya yarin deneyecegim. is geregi firsat olmadi araci kullanmadim uzun sure. Cozume ulasir veya ulasamazsam yazacagim.
 
Geri
Üst