2.0 IDE Problemi

Genelde IDE'lerin viteste giderken silkeleme sorunu basınç kaptöründendir. Gerçi siz sorunu çözmüşsünüz. Eğer mahzuru yoksa motordaki bu revizyonlar için ne kadar ödediniz? (Merakım parça fiyatları)
 
Genelde IDE'lerin viteste giderken silkeleme sorunu basınç kaptöründendir. Gerçi siz sorunu çözmüşsünüz. Eğer mahzuru yoksa motordaki bu revizyonlar için ne kadar ödediniz? (Merakım parça fiyatları)

Segman Takımı, 1 Adet Piston Kolu, Takım Conta, Kol+Ana yatak, Subap Takımı (yolluğu, bacak lastiği vs..), Termostat Kapağı, Yağ Pompası, 1200 TL

Basınç kaptörü bulabilirsem değiştirmeyi düşünüyorum, açıkçası sorunu çok derinlerde aramak yerine sensör ve ölçerlerde aramak daha mantıklı geliyor.
 
Segman Takımı, 1 Adet Piston Kolu, Takım Conta, Kol+Ana yatak, Subap Takımı (yolluğu, bacak lastiği vs..), Termostat Kapağı, Yağ Pompası, 1200 TL

Basınç kaptörü bulabilirsem değiştirmeyi düşünüyorum, açıkçası sorunu çok derinlerde aramak yerine sensör ve ölçerlerde aramak daha mantıklı geliyor.
Parçalar yan sanayi mi diye sormuyorum. Bizim IDE lerde yan sanayi yok direkt Fransa'dan geliyor. Sizde aynısını yaptınız galiba...
 
Yağ pompası,contalar haricinde hepsi TR'deki fabrikalarda üretilme. Serviste 1200 TL değerinde ki subap takımı ile 250 TL ye bu ülkede yapılıp satılan arasında hiçbir malzeme kalitesi farkı yok.
Ki, bu şekilde servisten toplasak 4.000 TL gibi bir masraf ortaya çıkıyor ve kalite aynı oluyor.
 
Yağ pompası,contalar haricinde hepsi TR'deki fabrikalarda üretilme. Serviste 1200 TL değerinde ki subap takımı ile 250 TL ye bu ülkede yapılıp satılan arasında hiçbir malzeme kalitesi farkı yok.
Ki, bu şekilde servisten toplasak 4.000 TL gibi bir masraf ortaya çıkıyor ve kalite aynı oluyor.
Ben koyu orjinalciyim zaten. O yüzden aracın en ufak parçasını bile Fransa'dan getirttiriyorum. Sonuçta iyi kötü fırsatını bulunca yükleniyoruz araçlara, ona göre mukavim olması şart...Ayrıca ben epeyidir güvenilir bir yetkili serviste işimi görüyorum, sanayiye aracımı sokacak kadar zengin değilim. Gene de hayırlı olsun. Kazasız belasız...
 
Tekrar Merhaba Arkadaşlar,
Sorunu hallettim, sorun ateşleme bobinine beyinden gelen kablo sıralamasında imiş, çözdüm hallettim.
Çok teşekkür ederim yardımlarınız için,
İyi günler.
 
Yağ pompası,contalar haricinde hepsi TR'deki fabrikalarda üretilme. Serviste 1200 TL değerinde ki subap takımı ile 250 TL ye bu ülkede yapılıp satılan arasında hiçbir malzeme kalitesi farkı yok.
Ki, bu şekilde servisten toplasak 4.000 TL gibi bir masraf ortaya çıkıyor ve kalite aynı oluyor.

Orjinal yedek parçanın yerini hiç bir şey tutmaz die dusunuorum, normalde araclarımı saniyede yaptırırım kendi ustamda ama ide motora bindim bineli servisten şaşmıyorum saygılar.
 
Güzel arkadaşım,
Orjinallik konusundaki hassasiyetinizi anlıyorum ve bende size hak veriyorum. Fakat, inanın öyle bir ürünler var ki, kalite olarak birebir aynı ve fiyat farkı %200'e dayanıyor, keşke anlatarak gösterebilsem sizlere.
 
Güzel arkadaşım,
Orjinallik konusundaki hassasiyetinizi anlıyorum ve bende size hak veriyorum. Fakat, inanın öyle bir ürünler var ki, kalite olarak birebir aynı ve fiyat farkı %200'e dayanıyor, keşke anlatarak gösterebilsem sizlere.
Mevzu bahis parçalar aracın kritik parçalarıdır. Zaten bu ürünlerin yan sanayisi de yok. Onun dışında yan sanayi kullanımının bir sakıncası da yoktur.
 
cantekin bendede ide var sorun yaşıyorum ben ararmısın yada telini ver ben seni arayayım 0553 395 6136
 
Geri
Üst