19'umun Fan Klima Marş 3'lüsüne Gücü Yetmiyor.

Anladım, peki klima rölesi ne işe yarar?

Klima Rölesi;

Küçük Değerli Bir Akımın Oluşturduğu Elektromanyetik Alan İle Yüksek Güçte Veya Akımda Çalışan Bir Alıcıyı Çalıştırabilmek İçin Bir Ya'da Daha Fazla Anahtar Grubunu Kontrol Eden Elemandır.

Durun Bakalım Bu Biraz Bilimsel Oldu Galiba, Kısaca Klima Rölesi; Klima Tesisatına Gelen Elektrik Akımını Dengeler ve Klimanın Çalışmasını Sağlar


Sorununuz Eğer Röle İle İse İşiniz Çok Zor Çünkü Her Yerde Bulunmuyor Ayrıca Çıkma Parçalara Dahi En Az 100 Lira İstiyorlar;

http://www.yedekparca.com/28085.html#


Şansınıza Başka Bir Marka Araçtan Uydurabilirsiniz
:eyv


 
akun diyorki beni72 amperle değiştirr
 
akun diyorki beni72 amperle değiştirr

peki Renault 19 1.6 RT Karbüratörlü Klimalı LPG'li 80 HP aracıma verilebilecek en güçlü akü kaç amper olabilir? Bir de tamam verdik diyelim 72'yi, daha sonra şişme olur 100 ister v.s.... Sorun çözelim derken problem çıkarır mıyız?
 
valla kardeşim ilkkez böyle bişey duyuyorum nrmlde yükselir 19 larda düşüyor mu

Bence de yükselir, yükselmesi lazım. Ama Kadirli'de ustalar ağız birliği yapmışcasına düşer diyor. Gülüyor bir de... :)

Çözeceğim ama... Adana'ya bi gideyim...
 
boğaz kelebeğini bi temizletip üzerindeki müşürü kontrol ettirin derim.. ama büyük ihtimalle akünün değişmesi gerekiyor. sıfır bir akü takıp denesinler sorun çözülür mutemelen..
 
Bence de yükselir, yükselmesi lazım. Ama Kadirli'de ustalar ağız birliği yapmışcasına düşer diyor. Gülüyor bir de... :)

Çözeceğim ama... Adana'ya bi gideyim...


klima açıldığında daha fazla elektirik akımına ihtiyaç olacağından, rolantı düşer. büyük ihtimal arkadaşın sorunu AKÜDEN...
 
Fırsat bulup Adana'ya gidemedim. Ustama ne kadar desem de normal diyor. Kutup başlarını greslesem de faydası olmadı. Aracın geldiği son nokta artık bırak klimayı fan çalışınca bile stop ediyor. Tekrar marşa bastığımda ateşleme bile yapmıyor. 10 dakikalık bir bekleme süresinin ardından zorlanarak da olsa kendine geliyor ancak siz de tahmin edersiniz ki sıkışık bir trafikte istenmeyen durumlar yaşatabiliyor.
Mutlu Akü'nün internet sitesinde bir yazı okudum:
http://www.mutlu.com.tr/get_content.cfm?id=56
...
Sorun: Asit yoğunluğunun düşük ( < 1.240 kg/dm3)olması, çalıştırırken zorlanma
Muhtemel neden: Yetersiz şarj, fazla akım çeken donanım, kısa devre
Önerilen: Yeniden şarj edin, arabanın şarj sistemini (regülatör, alternatör ve elektrik sistemi) kontrol ettirin.
...
Akü ölçümü sorunsuz gözükse de akü ışığı yanmasa da aküyü değiştirmekten başka çarem kalmadı. Akü seçimi için yeni bir konu açtım. Katkı yapan herkese teşekkür ederim.
 
Son düzenleme:
ödünç akü ile dene komşudan falan bence aküden değil.
 
Geri
Üst