100 bin bakımı

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan cako67
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Detaylar burada arkadaşlar.

k436lh5.webp
 
Toplam ne kadar hocam. Bu nedir sanki arabayı baştan söküp yaptılar 😁😁
 
Detaylar burada arkadaşlar.

k436lh5.webp
Bakımınız hayırlı olsun Erdal Bey.Fiyatlar gayet normal.Radar yüzünden tampon sökme işi olmasa daha iyi olurdu.Ama o radarı sökmenin başka bir yolu yok maalesef.
Şanzıman yağı değiştikten sonra vites geçişlerinde bir değişiklik oldu mu?

SM-G975F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Bakımınız hayırlı olsun Erdal Bey.Fiyatlar gayet normal.Radar yüzünden tampon sökme işi olmasa daha iyi olurdu.Ama o radarı sökmenin başka bir yolu yok maalesef.
Şanzıman yağı değiştikten sonra vites geçişlerinde bir değişiklik oldu mu?

SM-G975F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Teşekkürler Hakan bey , vites geçişlerinde her hangi bir değişiklik hissetmedim açıkçası . En azından artık içim rahat tüm yapılması gerekenler halloldu , keyifle binelim inşallah [emoji120]

SM-A305F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Toplam ne kadar hocam. Bu nedir sanki arabayı baştan söküp yaptılar [emoji16][emoji16]
Şanzıman yağı , filtriresi ve işçilik 3300 civarı tuttu .

SM-A305F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Teşekkürler Hakan bey , vites geçişlerinde her hangi bir değişiklik hissetmedim açıkçası . En azından artık içim rahat tüm yapılması gerekenler halloldu , keyifle binelim inşallah [emoji120]

SM-A305F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Kazasız belasız iyi sürüşler dilerim.

SM-G975F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Standart bakıma ek olarak alt takımlarda salıncak burçları ikinci kez değişti. Araç 100 binde. Usta bir daha arıza olursa salıncakları değişmemiz gerekiyor dedi. Üçüncüsü kurtarmaz dedi. Bakım 1250. Birde egr temizliği 570. Zonguldak

Selam, bu bahsettiğiniz BURÇLAR aracın ön takım BURÇLARI mı ( yani plastik takozları ) ? Ranault Talismanlarda BURÇ değişimi yok çünkü, bunu nasıl yaptrıdınız ? Ben 1 sene bunun kavgasını verdim çünkü bayi ile....hatta konu hakkında şu yazışmalarımız var bizim. http://www.renaultfanclub.com/renault-talisman-kulubu/107496-talisman-bakim-fiyatlari.html
 
Şanzıman yağı kısmı ilgilimi çekti.
Tam olarak EDC'dekini vakumlayıp değiştirebiliyorlar mı?
Hangi yağı kullanıyorlar.
Bir de Şanzıman yağı ve servis ücretini söyler misiniz?

Şanzıman yağ değişimin pahalı olma nedeni, özel bir alet ile boşaltılıp yine özel bir alet ile dolduruluyor olması. Vakumlu bir ortamda yapılıyor bu. Yani motor yapı değişir gibi değiştirilmiyor. Çok hassas miktarlarda konulması ve eski yağın ful alınmış olması gerekiyor. Ayrıca şanzımandaki dişliler belli bir dönemden sonra (değişim yapılması istenen KM 'den sonra) birbirine uyum sağlayacak şekkilde fiziksel değişikliğe maruz kalıyor. İşte tam bu noktada değiştirdin değiştirdin, yoksa ileriki KM lerdeki değişimlerde hep büyük sıkıntı çıkartıyor. Bu konu 200.000 KM ve üzeri Alman arabalarının forumlarında hep yazar. Bir çok insanın başı zamanında şanzıman yağı değişimi yapılmamaktan dolayı ağrımıştır. Lakin genel bir sanayici kanısı da şu "bu iş tamamen bir şans".


******************************************************************************
Benim faturamda yazan kod bilgileri şu şekilde...

* 7711579456 VİTES KUTUSU YAĞI DW6
* 152004740R YAĞ FLTRESİ


ÖN TAKIMLAR...5500 TL + KDV
ŞANZIMAN YAĞI...2200 TL + KDV
TOPLAM .... 7700 TL + KDV tutuyordu, 43% 'lük indirim ile 4400 TL + KDV tuttu hepsi.

NOT: Fiyat konusu hakkındaki yazımın detayı şu sayfada. Orayı da okumanızı tavsiye ederim: http://www.renaultfanclub.com/renault-talisman-kulubu/107496-talisman-bakim-fiyatlari.html

******************************************************************************


Her marka araçta bu yağın kaç KM sonra değişeceği taa başından belli bu arada. Ben arabayı aldığımda, servis ekranını açıp ileriki tarihli bakımlara bakıp not etmiştim. 20000 KM ilk bakımın da bile 90000 KM 'de aracın şanzıman yağı değişecek yazıyordu.

Bazı servislerin değişime gerek yok demesi ve genel sanayici ağızı ile konuşuyor olması yukarıda yazdığım "bu iş tamamen bir şans" muhabbetiyle alakalı. Bizim Talismanlar 200.000 KM üzerine çıkamadı daha genelde, yeni araçlar olduğu için. Lakin 200.000 KM üzeri Alman araçlarının forumunda bu şanzıman yağı konusu hakkında ne efsane muhabbetler var. Özetle servis bakım talimatında yazan kilometrede değiştireceksin şanzıman yağını yoksa işin tamamen şansa kalıyor.
 
Geri
Üst