1.5 DCİ Motor Modifiyesi ( K9K )

benim 118 binde bi 65 lik cliom var... buna şimdi bu saatten sonra

değişken geometrili turbo
intercooler
bir takım yeni enjektör
yeni yazılım yada kazalı araçtan çıkma ecu değiştirsek

1. motor bu saatten sonra kaldırırmı ?
2. şanzıman kaldırır mı ?

nerden merak saldın derseniz... geçen ümraniye tepeüstü ikeanın oradan geçerken musluk sesi gibi bir ses çıkaran symbol yanımdan geçti... banamı nispet yaptı bilmiyorum ama iyide uzuyordu...

ben 128 binde yaptırdım 7 bin km oldu bi sorun yok çok şükür.
 
110 binde topladım aracı 160 bindeyim şuan. önemli olan işi bilerek ve profesyonel yapmak bakımları 6000 de bir yapmak kaliteli mazot kullanmaktır. ecu işi cok karışık . enjektörede gerek yok geometrili turboyada. turbo pallerini büyüt intercooler tak methanol kit tak yazılım bide 60 lık düz boru yeterli olcaktır 115 120 hp olur
 
Ecufast Yazılım Var 120hp Civarı Dynoya Sokmadım uzun yolda 3.9lt ortalama Basarakta 5.5 lt ortalamam var şehiriçi Trafige pek Girmeden 5.2 lt.
 
bu chip olayı ne kadar ücrete patlıyor acaba hem kendimiz takma imkanı var mı yoksa illaki onlar kendilerimi takıyorlar.
nerede ve kaç tl satılıyor
 
iyi akşamlar arkadaşlar yarın megane 2 dinamik 2005 otomatik alacam 145 binde 2 ay önce 4000 tl lik bakım yaptırmış önerirmisiniz
 
Arkadaşlar merhaba Ufak bi projemiz var sizden akıl almak istedim 2007 1.5 dci 65bg sümbülümüze girişmeyi düşünüyoruz. Düşüncemiz turboyu 110 megane3 turbosu ile değiştirip ona uygun intercooler takmak ve sonrasında 110 hp miş gibi chip box uygulamak. Karışılaşacağımız sorunlar ve zorluklar ne olacaktır yardımcı olursanız sevinirim. Şimdiden teşekkürler...
 
Arkadaşlar merhaba Ufak bi projemiz var sizden akıl almak istedim 2007 1.5 dci 65bg sümbülümüze girişmeyi düşünüyoruz. Düşüncemiz turboyu 110 megane3 turbosu ile değiştirip ona uygun intercooler takmak ve sonrasında 110 hp miş gibi chip box uygulamak. Karışılaşacağımız sorunlar ve zorluklar ne olacaktır yardımcı olursanız sevinirim. Şimdiden teşekkürler...

Hayırlı olsun.. Intercooler custom olacak çünkü symbol ün önde yer olmadığı için sığmıyor klima radyatörü ile çakışıyor 85lik symbollerin intercoolerları. bunun dışında enjektör yeterli olmayacak size 100hp megane2 enjektörlerinden bulmaya çalışın en zor olan bu olacak çünkü fiyatları yüksek. Turboda 110hp olan megane3 turbosu orjinal hali ile uyum sağlamaz vgt turbo var onlarda sizin aracın üzerinde bulunan beyinde turbo basınç kontrolü mevcut değil. 100-105 hp güç hedeflenirse zor olmaz ama 135-140 derseniz karışıyor iş..
 
Öncelikle bilgilendimeniz için teşekkürler. İntercooler 85 lik symbol degilde megane intercoolerı koysak, ince olanları cuk oturuyormuş gibi geliyor tampon demirinin altına. enjektör konusunda ise dediğiniz gibi biraz zorlanıcaz haklsınız diyelim ki araştırmalarımız başarılı oldu turbo konusunda pallerlemi oynamamız daha kolay olacaktır?
 
Pallerle oynamak kolay ama riskli olur bunun yerine hazır turbolar kullanabilirsiniz. Garret bakabilirsiniz.
 
Baktığım araç hb ve otomatik şansıman. Manuale geçişi ne kadara olur ? nerede olur ? Yakıt olarakta biraz farkediyormuş manuel ve otomatik arasında. Araç sahibiyle görüştüm kısa mesafelerde kullandm hep universitem 2 km ötede oraya gidip geliyorum ve kampüs içinde kütüphane arası felan kullanımda 27 krş falan yakıyor dedi. Soğuk motorla bu kadar yaktığını ısınınca yakıtın düştüğünü söyledi. Bir seferde uzun yol olarak adanaya gitmiş araçla çok az yaktığını söyledi.
 
Geri
Üst