ZLZ Coupe Hararet Sorunumuzu Çözdük

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan karpuz
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
İyice sık bakalım denemeleri yogunlaştır
 
Gökhan, bu kalorifer yönlendirmesi nasıl sende? mesela camlara istediğin zaman camlara, ayaklara istediğin zaman ayaklara ve başka bir tarafına istediğin zaman başka bir tarafına yönlendiren sistem, calısıyormu tamamen? mekanik düzenmi yoksa motorlumu?
 
hadi geçmiş olsun, güle güle kullan :)
 
haydar abi kalorifer radyatörünün içi bileğin çamur bağlamış kirden pastan. Ağırlaşmış iyice. Bir kenarından da ince ince su atıyormuş fotoğraflarda görünüyor. Yani şu rahat dolaşamıyor sistemde. Ölçme kabına doluyor doluyor ve hem fan geç açıyor hemde kapaktan atıyor suyu
 
Kesin düzeldi diyor musun Pulat şu an :)
 
Devrem o sistem debriyaj veli gibi bir tek ile kumanda oluyor. Motorlu olan sistem isteğe göre dışardan havayı çeken veya içerideki havayı dolandıran sistem. Onun da panelleri var o da kırık zaten. Tamiri tam kafa ütüsü. Ayrıca pahalı.
 
Aytuğ aga dediğin gibi demin bir gariplik fark ettim. Araba bazen çok erken fan açıyor bazen de eskisi gibi. Ölçme kabına bakıyorum. Su ısınınca kaptaki su yükseliyor biraz. 1 cm kadar. Sonra fan açınca geri eski yerine iniyor. Neden öyle oluyor anlamadım bakmıyorum da :D
 
Kesin düzeldi diyor musun Pulat şu an :)

fan açma sıcaklığı değişiklik gösterse de şu an evet kesin olarak halloldu. Hayırdır neden sordun SLC cim :D
 
haydar abi kalorifer radyatörünün içi bileğin çamur bağlamış kirden pastan. Ağırlaşmış iyice. Bir kenarından da ince ince su atıyormuş fotoğraflarda görünüyor. Yani şu rahat dolaşamıyor sistemde. Ölçme kabına doluyor doluyor ve hem fan geç açıyor hemde kapaktan atıyor suyu

​E Bunca Sene Geçmiş Demek Ki İlk Defa Elden Geçti
 
Geri
Üst