Yetkili Servis Şikayet Bölümü...

mail attım müşteri hizmetleri ile konuştum hiç bir cevap ve dönüt yok
 
başvuruların hiçbiri değerlendirmeye alınmadı
 
Bugün servise gittim önceden randevu almıştım. Başka latitude kullanıcılarından öğrendiğim ücretsiz güncelleme için gittim ama bu işlemin ücrete tabi olduğunu söylediler. Önceki gidişimde bu işi halledeceklerini söylemişlerdi ve ücret talep edilmemişti.
 
Ankara Sistem 2 yetkili servis görevlisinin verdiği yanlış bilgiden dolayı oluşan mağduriyetimizi, servis müdürü Tacettin Çelik Bey ile görüşerek hallettik.
 
Son düzenleme:
Usta, 3 gün demişsinde ben basit bir parça için dahi 1 ay bekletildim. İzmir Yaşar da en son Maise şikayette bulundum parça 2 günde geldi. Maalesef Servisler ağır, bahane çok. Subaru da adamlar Japonyadan parçayı 20 günde getirtip takmışlardı. Renault Servisleri nasıl olsa çok satıyoruz garantili araçlar bize mecburlar, gibi düşünceye sahipler. Gereksiz parça değişimi yapmışlardı mesala.
 
Geçmiş olsun.
 
Geri
Üst