- Katılım
- 17 Kas 2024
- Mesajlar
- 20
- Tepkime puanı
- 10
- Puanları
- 3
Herkese selamlar
Adım Berat izmirden katılıyorum aranıza. 24 yaşındayım herkese keyifli forumlar diliyorum.
Gelelim aracımızın hikayesine. Aslında temeli 2021' e dayanır. 10 mart 2021'de ilk Clio gtline aracımı almıştım. Specler yazılım dp egzoz ve yay şeklindeydi yay çok konforundaydı ama kaç cm bilmiyorum egzozu biz yapmıştık. (Ekspertizim) serp dynoda 117hp veriyordu. Std 90lıklar 84 85hp veriyor totalde lansman gücü olarak 125hp 130hp diyebilirdik. Atlas mavi ve 17 opsiyon jant vardı. Dolu dolu 20 bin km yol yapmıştım 1.5 yılda. Çok güzel gidiyordu Çok keyifli ve sorunsuzdu.
Değişen boyaları vardı ama araba ok gibiydi. O yüzden aldım sorun değildi benim için ve kafam rahat kullanıyordum.
Şöyle birkaç fotoğraf bırakıyorum
Görsel olarak başarılı ve dikkat çeken bir araçtı. Sonra iş kurmak için sattım. İş istediğim gibi olmadı zarar ettim derken. Aradan iki yıl geçti. Yine al sat için araç almaya niyetlenmiştim. İki tane daha arabam olduğu için bunu al sat için alacaktım 2021 de de öyleydi. Neyse bir golf vardı ona niyetlendim ama rakamda anlaşamadık. Üç dört gün sonra esti bana dedim gtline alıcam yine. Açtım ilanları izmirde bir tane 17 jantlı ve mavi 119 binde ilanda vardı. Hemen teklif verdim ertesi gün akşam iş çıkışı bakmaya gittim olurdu olmazdı derken anlaştık. Ve cuma günü satışını aldık. Çok şükür içimize sindi. Önemli olan buydu. Satmaya alacaktım ama satmayacağım. Vespa ve vectra ile vedalaşacağız. Tekrar bütçe oluşturup al sat için araç alacağım. Clio kapalı otoparkta kalacak zaten günlük motorum var
Araçtan bahsedeyim hemen 2015 model ikinci altıncı ay üretim son gelenlerden. Atlas mavi 17 opsiyon jant var. Yeni ekran ile gelmiş aracımız. 119 binde ilk sahibinden yetkili servis ve bosch car servis bakımlı. Yedek anahtarı kitapçıkları faturaları alım faturası dahil tam. Cuzi bir tramer kaydı ve plastik değişenimiz var. Harici boyasız kapalı otoparkta muhafaza edilmiş. Uzun yolda kullanılmış. Sıfır alındığından beri düzenli olarak kaput kaplaması yenilenmiş bir araç yani kupon bir clio diyebiliriz. Önceki cliomda üç değişen tavan altı boya vardı. Ondan sonra buna geçince yine farketti tabi. Gözüme çarpan birkaç iş var ufak ufak yapacağım. Bu aracı doldurma niyetim var Allah nasip ederse yavaş yavaş yapacağız. Yay spacer Stg1 yazılım dp egzoz olacak yine. Kule gergisi yoktu öncekinde kule gergisi de yapacağız. Elimde bir tane remus dizel susturucu var orjinal. Onu takıp denemeyi düşünüyorum. Eğer çok ses çıkarsa ortaya spor susturucu ekler o şekilde ilerlerim. Hem back pressure yani geri basınç olması ki bu üst hızlarda işe yarayan en önemli faktörlerden biri hemde sıkı tok bir ses çıkması polise de takılmaması için bunlar haricinde bi led mercek custom olarak orjinal bir işçilikle yapılacak ufak tefek kozmetik eksikler güzel bir lastik ve jant boyası bir parça lokal boya sonrası tertemiz olacak. Tarafımca bir seramik kaplama ile final olur sonraki adım big turbo cooler gerekirse enjektör olacak bakalım hayırlısı ile ufak ufak yapacağız.
Ee ne eksik kaldı fotoğraf hemen taze birkaç fotoğraf ekleyelim
Ve karşınızda hatasızım ⚘️ durumlar böyle bakalım. İnşallah ağız tadıyla doldurup bineceğiz. Okuduğunuz için teşekkür ederim
Renault forumu olduğu için diğer araçları tek fotoğraf ile ekliyorum buraya
1994 Opel Vectra A 2.0i #nonLPG 202k km
2008 Toyota Avensis t25 1.6 elegant 200k km
2015 Vespa GTS 250ie 9k km
2010 Sym Fiddle 2 125s 32k km
(fotoğrafta yok kalabalık olmasın eklemedim)
Adım Berat izmirden katılıyorum aranıza. 24 yaşındayım herkese keyifli forumlar diliyorum.
Gelelim aracımızın hikayesine. Aslında temeli 2021' e dayanır. 10 mart 2021'de ilk Clio gtline aracımı almıştım. Specler yazılım dp egzoz ve yay şeklindeydi yay çok konforundaydı ama kaç cm bilmiyorum egzozu biz yapmıştık. (Ekspertizim) serp dynoda 117hp veriyordu. Std 90lıklar 84 85hp veriyor totalde lansman gücü olarak 125hp 130hp diyebilirdik. Atlas mavi ve 17 opsiyon jant vardı. Dolu dolu 20 bin km yol yapmıştım 1.5 yılda. Çok güzel gidiyordu Çok keyifli ve sorunsuzdu.
Değişen boyaları vardı ama araba ok gibiydi. O yüzden aldım sorun değildi benim için ve kafam rahat kullanıyordum.
Şöyle birkaç fotoğraf bırakıyorum
Görsel olarak başarılı ve dikkat çeken bir araçtı. Sonra iş kurmak için sattım. İş istediğim gibi olmadı zarar ettim derken. Aradan iki yıl geçti. Yine al sat için araç almaya niyetlenmiştim. İki tane daha arabam olduğu için bunu al sat için alacaktım 2021 de de öyleydi. Neyse bir golf vardı ona niyetlendim ama rakamda anlaşamadık. Üç dört gün sonra esti bana dedim gtline alıcam yine. Açtım ilanları izmirde bir tane 17 jantlı ve mavi 119 binde ilanda vardı. Hemen teklif verdim ertesi gün akşam iş çıkışı bakmaya gittim olurdu olmazdı derken anlaştık. Ve cuma günü satışını aldık. Çok şükür içimize sindi. Önemli olan buydu. Satmaya alacaktım ama satmayacağım. Vespa ve vectra ile vedalaşacağız. Tekrar bütçe oluşturup al sat için araç alacağım. Clio kapalı otoparkta kalacak zaten günlük motorum var
Araçtan bahsedeyim hemen 2015 model ikinci altıncı ay üretim son gelenlerden. Atlas mavi 17 opsiyon jant var. Yeni ekran ile gelmiş aracımız. 119 binde ilk sahibinden yetkili servis ve bosch car servis bakımlı. Yedek anahtarı kitapçıkları faturaları alım faturası dahil tam. Cuzi bir tramer kaydı ve plastik değişenimiz var. Harici boyasız kapalı otoparkta muhafaza edilmiş. Uzun yolda kullanılmış. Sıfır alındığından beri düzenli olarak kaput kaplaması yenilenmiş bir araç yani kupon bir clio diyebiliriz. Önceki cliomda üç değişen tavan altı boya vardı. Ondan sonra buna geçince yine farketti tabi. Gözüme çarpan birkaç iş var ufak ufak yapacağım. Bu aracı doldurma niyetim var Allah nasip ederse yavaş yavaş yapacağız. Yay spacer Stg1 yazılım dp egzoz olacak yine. Kule gergisi yoktu öncekinde kule gergisi de yapacağız. Elimde bir tane remus dizel susturucu var orjinal. Onu takıp denemeyi düşünüyorum. Eğer çok ses çıkarsa ortaya spor susturucu ekler o şekilde ilerlerim. Hem back pressure yani geri basınç olması ki bu üst hızlarda işe yarayan en önemli faktörlerden biri hemde sıkı tok bir ses çıkması polise de takılmaması için bunlar haricinde bi led mercek custom olarak orjinal bir işçilikle yapılacak ufak tefek kozmetik eksikler güzel bir lastik ve jant boyası bir parça lokal boya sonrası tertemiz olacak. Tarafımca bir seramik kaplama ile final olur sonraki adım big turbo cooler gerekirse enjektör olacak bakalım hayırlısı ile ufak ufak yapacağız.
Ee ne eksik kaldı fotoğraf hemen taze birkaç fotoğraf ekleyelim
Ve karşınızda hatasızım ⚘️ durumlar böyle bakalım. İnşallah ağız tadıyla doldurup bineceğiz. Okuduğunuz için teşekkür ederim
Renault forumu olduğu için diğer araçları tek fotoğraf ile ekliyorum buraya
1994 Opel Vectra A 2.0i #nonLPG 202k km
2008 Toyota Avensis t25 1.6 elegant 200k km
2015 Vespa GTS 250ie 9k km
2010 Sym Fiddle 2 125s 32k km
(fotoğrafta yok kalabalık olmasın eklemedim)