- Katılım
- 12 Eki 2010
- Mesajlar
- 7,127
- Tepkime puanı
- 442
- Puanları
- 0
- Yaş
- 43
otomatik vites 1610 cc rs olmaz o ancak RS ismi kullanmış çakma clio olur :berbat
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
otomatik vites 1610 cc rs olmaz o ancak RS ismi kullanmış çakma clio olur :berbat
Öyle deme bence, Clio RS ile Megane RS'i ayırmışlar işte. Abi kerdeş olmuş )
yine de 1.6 motor için 200 hp ve 240 tork üreten 6 ile EDC koymuşlar.
Renault açıklamasına şöyle yazmış:
Clio R.S., performans yarışında yeni bir etap... F1’den esinlenerek geliştirilmiş olan 1,6 Turbo R.S 200 bg motor, çift kavramalı 6 ileri EDC vites kutusu ve direksiyondaki paletler arasındaki benzersiz uyum,
günlük yaşamda sportifliği size dolu dolu yaşatıyor. Hem de beklediğiniz enerji verimliliğini de ihmal etmeden...
Yusufum olayın özü şu : 1.3 motorla zaten 200 hp alan araçlar var geliştirilmiş birşey yok olan bir şanzımanı küçük motor hacmine ekleyip sunulmuş. Geçtiğimiz aylarda forumdada konusu olan 2000 cc motorla 397 hp alan golf tanıtıldı. Amaç spor otomobilse spor otomobilin hakkını vermek. Zaten günümüzde dizeller bile 1.6 motora 130 hp wvgende ise 170 hp ye kadar değerler artık normalleşti. Benim sözüm ileriye doğru değil paralel olarak ilerlemesi RS konusunda. Eskiden araçların karakteristik özellikleri olurdu şimdi ön arka tamponu değiştiren herkes clio rs e biner gibi oldu. Daha agresif olması gereken bir araç sınıfında en iyileriyken şimdi sıralama da ilk 5 de olması zaten duraklamaya girdiğini gösteriyor.
murat hocam resmen bildiri yazmışsın Renaulta
Hangisini alayım diyorsan kesinlikle Megane RS kardeşim, vergileri bile aynı...
Bu aracın motor hacmi 1600 den yüksek bu yüzden ötv ve mtv 2.0 motorla yakın dendi...Vergisi nasıl aynı abi? birisi 1600-1800 diğeri 1800-2000 arası. Eski clio ve megane rs leri kıyaslıyorsak orası ayrı.. Bana da sorulursa tabiki megane rs derim ama herşey tamamen duygusal..