Yeni megane 3 artıları eksileri

öyle düşünüyorum bundan sonra servisle işim olduğunda oraya gideceğim ..

üşenmeden ilçesine gidin derim yeni araçlar oldukça elektronik barındırıyor Türk ustalarımızda kurcalamayı oldukça sever özellikle bilinçsiz olanları :)
 
Bence de arkası biraz basık ama 1.77 boyum var ben cam tavanlı olmasına rağmen vurmuyordum kafamı megane'ıma.Ayrıca ufak bir düzeltme yapayım ithal megane'lar fransız değil ispanyol üretimidir.Bana göre de en büyük hata Türkiye'de üretmek değil, Oyak'ta Dieppe fabrikasından daha kalitesiz bir araç üretmek.İthal Megane kalite konusunda golf'ü geçecek derecededir bunu bilir bunu söylerim altına da imzamı atarım
 
Son düzenleme:
eksileri
5000kmden sonra balatakardan gelen sikirti sesi
berbat muzik sitemi
kronik deri soyulmlari
kronik tikirtilar
yerli ile ithal arasindaki malzeme ve donanim farki

artilari
guzel tasarim
yol tutus gerci benim aracimda yay var ama oncesindede sinirlarinda iyi bir tuts vardi
motor performansi ve tuketimi
diger bir cok modele gore fazla donanimi
sportif yapisi

ama gelin gorunki bi sonraki aracimin
 
Evet deri fakat soyuluyor...



Bende böyle bir sorun yok....

GT-N7100 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
Valla kardeş sende olamamasına sevindim...Aracım dizel değil benzinlidir.Ve benimle aynı problemi olan bir sürü megane 3 kullanıcısı tanıyorum.ne kadar uğraştıksada çözemedik.......
 
1.5 senedir megane 3 kullanıcısı olarak bende artı ve eksilerimi yazıyım;

eksiler,
10 yıldan eski, eski teknolojili 1.6 benzinli motorun hala satılıyor olması
Yol tutuşunun kötü olması
Berbat ses sistemi
Vites topuzu ve direksiyondaki kronik soyulmalar
arka diz ve baş mesafesi darlığı
dopodan gelen yakıt çalkalanma sesi
devamlı gelen gıcırtılar
arka taraf çok zıplıyor
yukarda kavrayan debriyaj
1.5 dci inanılmaz sesli çalışıyor bunun üstüne birde motor keçesi yok ayrıca motor kapağıda yok.
esp'nin sadece çok üst donanımlarda standart olması

artılar;
efsanevi 1.5 dci motor ve teknoloji harikası 1.6 dci
edc şanzıman
donanım zenginliği
direksiyon, vites ve debriyajın yumuşaklığı
araç rakiplerden çok yüksek olduğu ve 60 yanak lastik olduğu için çok rahat tarlaya, kasislere, kaldırımlara girip çıkabiliyorsunuz
arka tarafta havalandırma olması. özellikle bebekli aileler için çok önemli.
güvenlik donanımları
serviste parçalar çok pahalı olsada yan sanayide ucuza bulunabilmesi

ilk aklıma gelenler bunlar ilk başta eksiler çok gibi gözüksede arabamdan genel olarak çok memnunum. Açıkcası bu aracı pek istemeden sadece mantıkla hareket ederek almıştım ama şimdi iyiki almışım diyorum
 
Yenilenme zamanı gelse bile hala sınıfının en şık araçlarından birisi...:eyv

usta az önce fark ettim resmen şok oldum diyebilirim , ön koltuk yaslanma yeri ayarı , koltuğun yanında dönderme şeklinde , megane 2 de bile koltuğun yanına kol koymuş incelik var , bunda yok arkadaş deli olmamak elde değil. megane 2ler uzay danmı geldi acaba yaa, çok ayıp okadar para veripte böyle bir sonuç üzücü ........
 
Bence de arkası biraz basık ama 1.77 boyum var ben cam tavanlı olmasına rağmen vurmuyordum kafamı megane'ıma.Ayrıca ufak bir düzeltme yapayım ithal megane'lar fransız değil ispanyol üretimidir.Bana göre de en büyük hata Türkiye'de üretmek değil, Oyak'ta Dieppe fabrikasından daha kalitesiz bir araç üretmek.İthal Megane kalite konusunda golf'ü geçecek derecededir bunu bilir bunu söylerim altına da imzamı atarım


kesinlikle katılıyorum fransız üretimi benim aracım ve çou arabada daha iyi türk yapımınada bindim arada dağlar kadar fark var
 
Geri
Üst