Saklama gözleri az derken
tavan rafı ,kol dayama altındaki devasa alan,önde geniş (1.5lt su şisesi bile sığıyor) arka kapıda eşya gözleri ,arka ayak koyma yerlerinin altında gizli bölmeler.Yani kangoo sınıfında bile bu kadar eşya gözü olan araç yok.
Kangonun tek eksisi bagaj uzunluğu oda dobloya göre.Yoksa ne corrier ne fiorino kangoo ile ne diz mesafesinde ne bagaj hacminde nede yan genişlikte boy ölçüşemez zaten sınıfları farklı.
Tam katlanan arka koltuklar ,ön sağ koltuğun tam katlanması ,ön koltuk arkası tepsiler ,konsolda A4 den büyük dosya konulabilecek ort üst göz ,en az yakan ekonomik motoru kangoonun ticari kullanımda da avantajları.
Corrier ın çok tutulmasının sebebi bence görünümü oldukça yakışıklı.Kangoo ise dıştan sınıfının en çirkini(arkası iyi ama
) Makyajlı doblo ,berlingo ,connect ,corrier,caddy,dokker kangoo dan yakışıklı buda satışları etkiliyor.Kangoonun en üst modeli extrem siyah tamponlu
touch daha iyi görünüyor.Sanırım 2019 da yenilenecek.
Tekrar ticari alacak olursam yeni kangooyu beklerim
euro 6 motorlusunu. acelem varsa doblo 1.6mjet premio alırım
corrier ile aynı para.