- Katılım
- 30 May 2015
- Mesajlar
- 3
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
- Yaş
- 33
merhaba arkadaşlar aranıza yeni katıldım hepinize merhaba, 96 model cliomu eylül ayında aldım 48.000'deydi araba şubatta lpg taktırdım şu anda 60.000 kmde. Aslında arabamdan memnunum aldıktan bi iki ay sonra devir daim değişti onun dışında da bi sıkıntım yoktu bi iki hafta öncesine kadar şimdi sıkıntımı anlatıyorum; normal şartlarda hararet fan seviyesine şimdi geldiğinden çok daha uzun sürede gelirdi şimdi yola çıkıyorum 7-8 dakika sonra fan seviyesine gelmiş oluyor ve bu sonradan oldu üç ustaya götürdüm üçü de normal seviyesi bu diyor ama daha öncesinde böyle bir sıkıntım yoktu arabayı hava sıcakken bir gün geri geri yokuş çıkarıp sıkıştırdım ama hararetin kalktığını düşünmüyorum gözüm sürekli orda zaten ki fan açar sesten anlarım en kötü ama o günden sonra hararet durumu hoşuma gitmemeye başladı dediğim gibi 3 ustaya ayrı ayrı gösterdim hararet orası normal diyorlar tamam normal de önceden bu kadar hızlı yükselmezdi kesinlikle bir de uzun yolda bile o hararet seviyesinde gidiyor araba fotoğrafını atacağım o iki çizginin arasında dururdu neyse devirdaim değiştikten sonra antifiriz maksimum çizgisinin üstündeydi bugün bi baktım ki 3-4 cm su seviyesi düşmüş buharlaşma kabında benim içimde nedense arabanın conta yaktığına dair şüpheler var ama ustalar saçmalama dedi yağına baktırdım yağ su birbirine girse belli olur mu bi bakışta ya da sizin bi fikriniz var mı neden olabilir conta yaksa belirtileri ne olur su kabında yağ yok gibi ama bariz görünür mü yağ o kapta duman vs atma da yok gibi egzozdan çok devir verince çok az beyaz duman atıyor hararet yapmadan conta yakar mı? bi de ustam egzoz dolmuş demişti katalitik konvertör buna neden olur mu termostat veya müşür arızası olabilir mi ya da gerçekten arıza yok da ben mi abartıyorum bir de sesi de bozuldu gibi sübaplarla ilgili olma ihtimali nedir teşekkür ederim şimdiden