Yaklaşık 2 ay olacak hala aracım teslim edilmedi

brs_24

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
2 Haz 2013
Mesajlar
46
Tepkime puanı
0
Puanları
0
merhaba arkadaşlar ben bursa kar oto dan verdiğim 18 nisan 900cc alev kırmızı start stop aracımın hala teslim edilmediğini ve benden sonra verilen siparişlerin hepsinin teslim edildiğini öğrendim satış elamanına neden gelmediğini sorduğumda donup kalıyor açıklama bile yapamıyor yok diğer araçlarla geleceğini söylüyor peki benden sonra sipariş verenlerin niye geldi diyorum açıklama yapamıyor neyse 30 mayısta arabamın kasko ve sigortasını yaptırdım en geç 2.3 haziranda teslim ederim dedi bende ona göre kaskomu yaptırdım 6 haziran oldu daha hala ses yok cumaya kadar gelmezse kasko ve sigortayı iptal etmek zorunda bıraktılar henüz hem kaska hem de araç için hiç bir para yatırmadım kaparo hariç ve kredi için imzaladım o kadar ne yapmam gerek düşünüyorum cumaya kadar sabır
 
usta bende bursa karotodan sipariş verdim 10 nisanda.haftaya alcam kısmetse.bunlar böle galiba çözemedim!!!
 
0 km araç alımlarında bayi tahmini tesim süresini geçti ise gün başına 20 € ödemek zorunda bu Renaultun müşteri memnuniyeti için koyduğu bir kural, eğer bu tarz bir sıkıntınız varsa bayi ile bu konu hakkında iletişime geçmenizi öneririm :eyv
 
Yahu porsche cayenne felanda almıyoruz ki bu kadar geç gelsin , trafikte her gün görüyoruz bir sürü tırlarla renault geliyor . Tatmin edici bi açıklama olmadığına göre bence biraz sıkıştırın müdürleri ile görüşün durumu belirtin derim
 
arkadaşım ben aracı alırken satış temsilcisi bilgisayarından aracın hangi aşamada olduğuna kadar tüm bilgiyi veriyordu bence biraz sıkıştır
 
Bana da söz verdikelri tarihten 1 ay gecikmeli teslim ettiler. Toplamda 2 ay bekledim aracımı almak için. Ama ilk ay gelemeyeceğini öğrendiğimde genel müdürlüğe mail attım, Fransa'ya kadar büyütecektim işi ama ikinci verdikleri tarihte geldi. Sözde bana söz verdikleri araç daha da geç kalacağı için siparişimi değiştirmişler başka bir aracı öne çekerek bana vermişler. İlk sipariş aşamasında verilen şase numarasını da kontrol ettirdim, daha trafiğe çıkmamış demek ki doğru söylediler. Bence sizde size ilk verilen fiyat teklifinde yer alan şase numarasını tanıdık bir sigortacıdan kontrol ettirtin, eğer trafiğe çıkmış olarak görürseniz sizin aracı daha hatırlı bir müşteriye satmışlar demektir. O zaman bence hem tüketici mahkemesine, hemde Fransa'daki renault merkezine şikayette bulunun Türkiye'de neler oluyor diye.
 
Satış sorumlusu ile değil satış müdürü ile görüşün derdinizi anlatın size yardımcı olacaklardır.
 
ben olsam ortalığı ayağa kaldırırım
 
arkadaşlar bugun araçım bayiye ulaşmış yarın gidip plaka işlemlerini yaptırıp teslim alacağım resimlerini paylaşmak isterim
 
Dört gözle bekliyorum. (I'm looking forward to.);)
 
Geri
Üst