Yağ Terlemesi Yapan Boru nedir ? Önemli mi ?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan ceshme
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
hava filtresinın yağlanma ile alakası nedir?
 
Turbonun hava basma tarafinda yağlanma terleme sorunu

reno SLM KOLAY GELSİN ARZANIN SEBEBİNİ GÖRSEL OLARAK AÇIKLADIM
8zJN4r.webp
 
reno SLM KOLAY GELSİN ARZANIN SEBEBİNİ GÖRSEL OLARAK AÇIKLADIM
8zJN4r.webp[/QU
Vallahi elinize emeğinize sağlık bunca yıldır siteler de araştırma yaparım bu kadar güzel açıklayana denk gelmemiştim. :eyv
 
Bu yağlama bende de var 2 farklı ustaya gösterdim sorun yok dediler. Araçta güzel çalışıyor.
 
normal kullanımda 120bin kmde bakım, akrasif kullanımda 60bin km turbonun bakımı yapılması gerekiyor.birde kullanım şekline görede değişir. eğer hortumda yağlanma ve ıslık sesi ve eksozdan garip duman çıkmıyorsa çekişde düşmediyse gerek yok,diye düşünür tamirciler .ama öğle değil burçlarda boşluk artar ıslık sesi fan sürtmeye başlar sonrada ya mili keser yada fanı ikiye koparır.buda turboyu kople değiştirmenize sebeb olur.250tl işçilik ve tamir kiti ile durumu kurtarırsınız.tamircinize kalmış.not turbonun ömrünü uzatmak için motor yağını ve hava filtre bakımlarını mutlaka zamanında yaptırın
 
Bir forumda Dizel partükül filtresi ve turbonun kendi kendini temizlemesi için otobanda hızı cruise control ile 70-80 ile 15 dakka yapılırsa faydalı olacağını okudum.
 
anlamadığım birşey var. bu yağlanmaya neden normal diyorsunuz? yani sebep şu ise anlarım? parça pahalıdır , değişimi maliyetli olacaktır. hani bunu bir terleme olsada idare ettiririz gibilerinden mi? yani neticede üretici aracı ürettiğinde orada yağlanma yoktu. veya aracı satarken şöyle mi diyor? bu araç 60 bine geldiğinden bu parça terleyecek gibi. birisi "biraz terleme normaldir" anlamını söyleyebilir mi? ama teknik olarak.
 
Kesinlikle açıklamalara katılıyorum. En önemli noktalara değinmişsiniz.
 
Geri
Üst