Ustam kafamı allak bullak etti..sizlere danışmak istedim..

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan cold
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
ÇElik conta diye geçen malzemeler var onları tavsiye ederim .

Bu arada orjinal parçaları Renaulttan şöyle temin edebilirsiniz .

K7J ve K7M , Dacia logan 2008-2011 Renault Symbol . Dacia Sandero gibi arabalarda bu parçalar yaygın olarak kullanıldı .

Sadece emme contası farklı onların .

ÇAtlak olsa tekleme olur , su eksiltir .

Ve Triger hakkında tek söyleyebileceğim eğer usta gergi bilyasından gevşetim rahatça alırsa hiç bir şey olmaz . Sente de düzgün olursa kullanılabilir .
Ama triger setini usta gerdire gerdire sökerse çıkan halatın genleşmesinden dolayı arabada bozuk sente ve triger kopmasına giden sonuçlara yol açabilir .
 
20nm + 110 derece bu kaç kiloya geliyor arkadaşlar bir kaç ustaya dün aracı gösterdim biri 10 kilo diyor diyeri 6 kilo sıkarız yeter diyor biri kapak tutmaz bunda açarsan sıfır kapak alman lazım dedi iyice dumur oldum açıkçası.. sorduğum sorular karşısında böyle şaşkın şakın bakanlarımı ararsın ilgilenmeyen ustalara mı ayar olursun resmen paramla rezil olcam gibi hissediyorum..bu işi yaptırmış biri beni aydınlatırsa sevinirim...
 
"20nm + 110 derece bu kaç kiloya geliyor"
ne ile alakalı bu konular anlamadım .
orjinal conta takılırsa neden tutmasınki. fabrika açılıp kapanacak şekilde yapmıyor mu.
iyi usta onu güzelcene kapatır.
kulakcık oluyor galiba onu da orjinal aldıktan sonra hiçbişey olmaz.
 
Bence kapak açılıp taşlanıp yeni bir conta ile kapatılmalı . Başka bir işleme gerek yok fazla kurcalarsanız b... çıkar :)
 
Geri
Üst