tüpten benzine geçince araba kuduruyor :)

Enjeksiyonlu araca eski sistem lpg takarsan performansı çok kötü olur arbayı benzine alınca kuduruyo dediğin arabanın standart gücü zaten.Eski sistem lpgyi söküp sıralı sistem lpg taktırıp güzel bi ayar yaptırıcaksın o zaman lpgdede performanslı olcak aracın
 
Kadir verdiğin bilgiler aklımda soru işareti bıraktı. LPG'li bir araç varda boş viteste 6bin devire getiriyorum bıraktığımda pat pat patlıyor aradada tekliyor araç şahin neden sence ? :D
 
Enjeksiyonlu araca eski sistem lpg takarsan performansı çok kötü olur arbayı benzine alınca kuduruyo dediğin arabanın standart gücü zaten.Eski sistem lpgyi söküp sıralı sistem lpg taktırıp güzel bi ayar yaptırıcaksın o zaman lpgdede performanslı olcak aracın
Bizde eski sistem var çekişi çok güzel , sıralı sistem LPG nin amacı ; örneğin Symbol 1.4 8V aracın emme manifoltu plastik olduğundan , olası bir sıkışmada patlama sesi yaptığında manifoltu dağıtır . Çok artı bir yönü yok bence .
Bizim arabanın çekişi ve yakıtıda çok güzel .

Kadir verdiğin bilgiler aklımda soru işareti bıraktı. LPG'li bir araç varda boş viteste 6bin devire getiriyorum bıraktığımda pat pat patlıyor aradada tekliyor araç şahin neden sence ? :D
Patlama sesiyle , senin bahsettiğin farklı .
Senin bahsettiğin muhtemelen egzozda sıkıntı olduğundandır .
Benim bağsettiğim , enjeksiyonlu araca normal kit bağlanınca olur ,normal kit bağlanan aracın : Manifoltu demirse , filtre kazanı ve borusunu patlatır . Manifolt plastikse örnek "clio ve symbol " , manifoltu , gaz kelebeği kırar atar .

Normal kullanımda o şahin patlama yapmıyorsa sıkıntısı yoktur .
 
LPG fakir karışım olduğundan arabada patlama , tekleme olduğu an ateşleme sistemine göz atın .
Bujiler takılmadan önce , bujilerin tırnakları birazcık daha daraltılmalı ( LPGde iyi ateşleme için şart ) .
Ayrıca aracınızın normal enjektörleri için , enjektör temizleyici katkı kullanın . ( Benzinde dahada kudurur :D )

Her türlü Teknik destekte yardımcı olurum :) iyi forumlar .

bujilerimi yeni değiştirdim.meraklı olduğum için sürekli ustanın dibindeydim.önce elemanlar taktı bujileri.usta geldi söktü tırnak dahada yamurtarak aradaki mesafeyi kıstı.sonra tekrar taktı.çok soru sorduğum için onu sormaya çekindim :))
 
enjeksiyonlu araçlarda normal LPG ne yazıkki uydurmasyon şeklinde olduğundan dolayı böyle bir sıkıştırma oluyor.siz gaza hızlı bir şekilde basıp bıraktığınız anda büyük bir sıkıştırma oluyor ve gazı geri gönderemediği için havaya atıyorsunuz.aracınız normalden daha fazla yakar.köydeki abimizin 5.20 sinde de aynı sorun var eğer ben doğru anladıysam konuyu
 
enjeksiyonlu araçlarda normal LPG ne yazıkki uydurmasyon şeklinde olduğundan dolayı böyle bir sıkıştırma oluyor.siz gaza hızlı bir şekilde basıp bıraktığınız anda büyük bir sıkıştırma oluyor ve gazı geri gönderemediği için havaya atıyorsunuz.aracınız normalden daha fazla yakar.köydeki abimizin 5.20 sinde de aynı sorun var eğer ben doğru anladıysam konuyu
O abine söyle , arabasında ateşleme arızası var.

Normal LPG uydurmasyon değil , kulllanıcı ne isterse onu takar .
Cliosu olan kullanıcı ateşlemede problemi varken o sistemi kullansa manifoltu kırar .
Bunlar tecrübeyle sabittir ;)
 
Geri
Üst