Trigerimiz değişti bunlarda fiyatlar arkadaşlar :)

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Emre3444
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
2 rot başı 80tl
rotil 40tl
salıncak burcu 40tl
rot kolu burcu 35 tl bu burc direksiyon pistonunun içinde bulunuyor söküp takması 30 dk buldu
salıncak burcu ve rotil tornacıda çaktırdım 10 tl
işçilik 100tl
rot ayarı 20tl
300 tl ye bitti ama fıstık gibi oldu sesi çıkmıyor artık
 
arkadaşlar fiyat paylaşırken kulanılan parçanın markasınıda paylaşın yoksa piyasada çok çeşitli markada parçalar var yanıltıcı oluyor.. parçanın adını markasını fiyatınıda belirtirseniz iyi olur..
 
abooo...trigere 1500bin verdiğim aklıma geldi. merzifon renault polsa da...
ilk başta akü kayışı koptu, başka yere yaptırdım.
sonra triger koptu. motoru elime verdiler.
dışarda işlem görmüş diye garantide iptal. 3bin dediler , o da sana yeğnim, seni sevdiğimizden o da dediler..

senin fiyat çok iyi. helal sana kardeşim, bizim gibi safları bildilendiriyorsun.
 
hayırlı olsun,güle güle kullan kazasız belasız sürüşler...
 
Ben triger işinden çok korkarım.Değiştireli 30 bin km olmuştu , dün yağ değiştirmeye gitmiştim trigeride değiştirelim dedim.Bizim faz 1 ler faz 2 lere göre daha çok zaman ve işçilik istiyor yinede değiştirttim.iyikide değiştirmişiz çok fazla çatlak vardı tırnakların arasında.Diğer kayışın markası Continental idi , çatlakları görünce ondan almadım goodyear aldım.
 
Abi bu ne ya goodyear-continental :) lastik markası , triger dayco markadır hocam orjinali
 
Arkadaşlar öncelikle hepinize teşekkür ediyorum
Benim triger bi öncekinden itibaren 100.000 bin km geçmişti
Ve iyiki değiştirdim diyorum cünkü aracın motor calısma sesi birazda olsa değişti iyileşme oldu ve
Eğer aracınızı iyi tanıyorsanız ki ben tanıyorum birazda olsa atikleşti ve çekişi attı

Bu arada benim eklemek istediğim diğer bi konu ne olursa olsun ne yaptıracaksanız yaptırın mutlaka parçaları kendiniz alın işcilik yaptırın derim ben
Bana normalde kime sorsam bana triger değişim için 450-500 den aşagı kimse demedi ve takacakları parça belirsizdi gittim orjinalinden kendim aldım dısardan yaptırdım işçiliği
 
Abi bu ne ya goodyear-continental :) lastik markası , triger dayco markadır hocam orjinali


:) Orijinallik bana göre biraz farklı , fabrikanın taktığı neye göre orijinal biraz göreceli.Örneğin fabrika çıkışı üzrinde lassa marka lastik var aracın biz gidip başka bir marka takıyoruz , ya da şöyle söyliyeyim 2 tane sıfır araç alıyoruz birinde lassa birinde kleber marka lastik var , hangisi orijinal oluyor bu durumda?Ya da aynı model iki araç alıyoruz birinde monroe birinde maysan amortisör çıkıyor.En iyisi çok kafayı zorlamayıp günü gelmeden değiştirmek :)
 


:) Orijinallik bana göre biraz farklı , fabrikanın taktığı neye göre orijinal biraz göreceli.Örneğin fabrika çıkışı üzrinde lassa marka lastik var aracın biz gidip başka bir marka takıyoruz , ya da şöyle söyliyeyim 2 tane sıfır araç alıyoruz birinde lassa birinde kleber marka lastik var , hangisi orijinal oluyor bu durumda?Ya da aynı model iki araç alıyoruz birinde monroe birinde maysan amortisör çıkıyor.En iyisi çok kafayı zorlamayıp günü gelmeden değiştirmek :)


Hocam lastikte orjinal diye birşey olmazki, fabrika ve marka hangi firma ile anlaşmışsa anlaştığı lastik markasını kullanır.. Kullanıcı bütçesine göre istediğini alır kullanır.

Yedek parçada durum farklı renaultta özellikle orjinal parça kullanılmalı çünkü orjinal parça dışında yan sanayi parçadan hayır gelmiyor renault arabasında. Adamlar öyle bir yapmışki orjinal parçanın yerini hiçbirşey tutmuyor..bahsettiğim bakım parçalarında buji filtre triger gibi hertürlü parçada
 
Serviste satılan orjinal Triger seti, set diyorum içinde gergi makarası vs. var. 275 TL idi 6 ay kadar önce, ve bu ürünler 2 yıl parça ve işçilik garantili... Şimdiki güncel fiyatları serviste çalışan arkadaşlar varsa daha doğrusunu bilirler. Hayırlı olsun sizinkide oldukça hesaplı olmuş. iyi günlerde kazasız belasız.
 
Geri
Üst