- Katılım
- 7 Ara 2017
- Mesajlar
- 3
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
- Yaş
- 31
Merhaba arkadaşlar, aranıza yeni katıldım herkese selamlar saygılar.
Daha şirkette 2006 model 1.9 dti vivaromuz vardı lakabı uçan hollandalıydı (aah ah). Ustaların ve bitakım sürücü hatalarından mütevellit araç dış kaporta iskelet takımlar şanzuman muhteşem olup birtek en son göturduğumuz ustanın kendisininde kabul ettiği buyuk hatasından dolayı randuman tutmaz hale geldi.
Bizde Arabayı verip bi trafic alalım dedik. 2 hafta heyecanla bekledik ha bugun ha yarın diye. en sonunda elimize ulaşalı 3 hafta oldu arabaya binmeye bile kıyamıyoruz o derece!
ARTILARI (BENİM GÖZÜMDEN)
1- Seri ve ekonomik
2- Yol tutuşu ve konfor
3- Dış görünüş ve etkileyici motor sesi.
4- Fren sistemleri (Resmen arkadan çekiliyor gibi bir kuvveti kademe kademe hissediyorsunuz)
5- Eco Modundan çıkıldığındaki gaz pedalını sabit tuttuğunuz haldeki performans artışını rampada dahi hissetmek paha biçilemez!
EKSİLERİ (BENİM GÖZÜMDEN)
1- Sağ ve Sol Aynalar bildiğiniz gibi 2 parça alt ve üst olarak. alttaki daha dışarı ve geriyi göstermesi gerekirken bildiniz süs olarak koyulmuş gibi hiç bir etkisi yok. (İLK DİKKATİMİ ÇEKEN!)
2- Kapılar yeniliğindenmidir bilemem ama biraz sert davranış istiyor.
3- Hız 100 km/h geçildiğinde yol sesinden ziyade rüzgar sesini fazla alıyor gibi.
4- Multix aldık fakat arka koltukar tam katlandığında koltuğun kendi demirleri üzerine malzeme istifini engelliyor yani hacim olarak beklediğimiz gibi değil (Yeni Transitlerden ve Transporterden daha iyi)
Tavsiyelerim: Uzun süre tek şöför kullanılmalı (1 sene), Araç pek agrasif kullanıma gelmeyecek gibi duruyor o yüzden emanet edeceğiniz personeli dikkatli seçmenizde fayda var
Birde hazır yazmışken bir soruda ben sorayım; 2 vitesten 1 e veya 1>2 yaparken debriyaj tazeleyip vitesi düz çekmek yerine boşa alıp değiştirmeme rağmen yinede bi debriyaj vurma sesi duyuyorum. bu ne gibi bi sorun çıkarır?
Daha şirkette 2006 model 1.9 dti vivaromuz vardı lakabı uçan hollandalıydı (aah ah). Ustaların ve bitakım sürücü hatalarından mütevellit araç dış kaporta iskelet takımlar şanzuman muhteşem olup birtek en son göturduğumuz ustanın kendisininde kabul ettiği buyuk hatasından dolayı randuman tutmaz hale geldi.
Bizde Arabayı verip bi trafic alalım dedik. 2 hafta heyecanla bekledik ha bugun ha yarın diye. en sonunda elimize ulaşalı 3 hafta oldu arabaya binmeye bile kıyamıyoruz o derece!
ARTILARI (BENİM GÖZÜMDEN)
1- Seri ve ekonomik
2- Yol tutuşu ve konfor
3- Dış görünüş ve etkileyici motor sesi.
4- Fren sistemleri (Resmen arkadan çekiliyor gibi bir kuvveti kademe kademe hissediyorsunuz)
5- Eco Modundan çıkıldığındaki gaz pedalını sabit tuttuğunuz haldeki performans artışını rampada dahi hissetmek paha biçilemez!
EKSİLERİ (BENİM GÖZÜMDEN)
1- Sağ ve Sol Aynalar bildiğiniz gibi 2 parça alt ve üst olarak. alttaki daha dışarı ve geriyi göstermesi gerekirken bildiniz süs olarak koyulmuş gibi hiç bir etkisi yok. (İLK DİKKATİMİ ÇEKEN!)
2- Kapılar yeniliğindenmidir bilemem ama biraz sert davranış istiyor.
3- Hız 100 km/h geçildiğinde yol sesinden ziyade rüzgar sesini fazla alıyor gibi.
4- Multix aldık fakat arka koltukar tam katlandığında koltuğun kendi demirleri üzerine malzeme istifini engelliyor yani hacim olarak beklediğimiz gibi değil (Yeni Transitlerden ve Transporterden daha iyi)
Tavsiyelerim: Uzun süre tek şöför kullanılmalı (1 sene), Araç pek agrasif kullanıma gelmeyecek gibi duruyor o yüzden emanet edeceğiniz personeli dikkatli seçmenizde fayda var
Birde hazır yazmışken bir soruda ben sorayım; 2 vitesten 1 e veya 1>2 yaparken debriyaj tazeleyip vitesi düz çekmek yerine boşa alıp değiştirmeme rağmen yinede bi debriyaj vurma sesi duyuyorum. bu ne gibi bi sorun çıkarır?