- Konuyu Başlatan
- #11
- Katılım
- 2 Şub 2017
- Mesajlar
- 220
- Tepkime puanı
- 1
- Puanları
- 16
Bana kalırsa uğraştığınıza değmez.Bir ara bende lpg'den performans anlamında verim alayım diyerekten 0.8mm bosch lpg bujisi takmıştı bir fark görmedim. 60 bin km'dir ise eyquem 0.9mm çift tırnak buji kullanıyorum . aracınızın performans anlamında daha sağlıklı olmasını istiyorsanız bir kaç tavsiyede bulunabilirim. mobil 1 esp formula 5w30 yağ kullanıyorum kimileri çok ince yağ diyebilir fakat Adana'da yaşadığımı özellikle belirteyim, sıcak bir iklim ve ara ara oldukça devirli kullanırım.aracım 120 bin km 'de öncelikle Maşallah diyeyim araç kesinlikle yağ eksiltmiyor. Ek olarak en performanslı yağ bu diyebilirim, özellikle bütün yağların laboratuvar verilerini inceledim. Size tavsiyemdir aracınız sağlıklıysa kalın yağ koymayın. 2gün önce otobandan adanaya gelirken 2 boy önümde 110'luk civic vtec2 , civicin önündede 102'lik b6 kasa passat vardı. 120 gibi bi bastık passat önümüzde kaçamayınca civicle orta şerite geçip 190'a kadar bastık ben 2 boy arkadan başlamama rağmen tampona dayandım 190 'a kadar öyle devam edip bıraktık.Civic bu arada 1100 kg benim araç 1200 kg Bunları aracımı övmek için yazmadım demem o ki aracım gayet sağlıklı kullandığım malzemeleride size gönülden tavsiye ederim. Mobil 1 esp5w30 + eyquem 0.9mm çift tırnak + her bakımda hava,yağ,lpg filtren kesinlikle değişsin. Buji tırnak aralığı kısaltmakla uğraşma derim.
MX4 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
10w40 yağ kullanıyordum ama yağ dediğiniz gibi kalın. İstediğim yağlama performansını alamadığım için 5w40 veya 5w30 kullanmayı planlıyordum ama dediğiniz gibi sanırım 5w30 kullanmalıyım. Buji olarak dediğiniz buji olarak https://www.aloparca.com/yedek-parca/EYQUEM/BUJI-/RFC42LZ2E/80163555 bunu buldum doğrumudur? Dediğiniz gibi sanırım uğraşmamak daha iyisi.