Su eksiltme acillll lütfen

yigido.gunduz

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
22 May 2014
Mesajlar
25
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
48
2010 model 1,2 lpg+benzinli Cliom var 1 sene kadar önce arabayı eşim kullanırken motor hararet yapmış stop ikaz lambası yanmış aracı tamiciye gönderdim (engelli olduğum için abim götürdü) aracı yapmışlar (ne yapıldığını görmedim) 2-3 ay sonra bir yere gittiğimde durduğumda radyatör kabından su kaynama sesi geliyordu ama motor soğuyunca herhangi bir şey kalmıyordu 1 ay önce yine eşim yolda giderken araç stop etmiş gelen tamirci suyu az kalmış deyip su eklemiş eşimde yoluna devam etmiş araçta herhangi bir sorunda yoktu bende bu olaydan sonra korktum ve sürekli su seviyesini kontrol ediyorum evimle işyerim arası 5 km bazen hergün su ekliyorum bazen 3 günde bir oluyor bazanda 1 hafta eksilmiyor kafamı karıştıran motor saat gibi çalışıyor hararet yok, hiçbir sıkıntı yok sadece motor çok ısındığında çekişi biraz zayıflıyor gibi oluyor o kadar AMA NETİCEDE SU EKSİLTİYOR nedendir ne yapmalıyım deneyimli arkadaşların yardımını bekliyorum
 
Hortumlari ve radyatoru kontrol edin. lpg beyinine giden devirdaim hortumlarini kontrol edin. gozunuzun gormeyecek bir yerdeyse hortumun kelepceli kisimini motor sicakken elinizle kontrol edin ıslaklık varmi ?.

Bazen devirdaim pompasindanda kacirabiliyor.

Olabilecek en kötu ihtimal hararetli kullanildiysa ust kapak contasi yanmistir.

Ve kesinlikle motor sicakken genlesme kabinin kapagini acmayin hem kendiniz yanarsiniz hemde basinc disari atilacagindan motor daki su kaynayacak yine conta zarar gorecektir.
 
Aracın genleşme tankında su olmuyor eşiniz de dikkat etmiyor sonunda çonta yakarsınız eşiniz her 2 haftada bir genleşme tankını kontrol edip suyunu eksiltmemeli artı radyatörünüzde de delik olabilir eksiltme yapıyor olabilir :eyv
 
İyi bir radyatör ustasına götürmeniz gerekmektedir aracı. Çok geçmiş olsun. Aracınızla kazasız belasız sürüşler dilerim.
 
İyi bir radyatör ustasına götürmeniz gerekmektedir aracı. Çok geçmiş olsun. Aracınızla kazasız belasız sürüşler dilerim.

Çok teşekkür ederim size de

yorumlardan anladığım şu anda aracımın motor contasının yanmadığı
 
sabah iyice baktım radyatöre giren büyük hortumun kenarları paslanmış bundan olabilirmi?
 
Şükürler olsun sonunda buldum arabayı verdiğim tamirci radyatör suyuna boya katmış 2 gün kullandım herşey ortaya çıktı meğer lpg beyni ve buna bağlı hortumlarda kaçak varmış daha dün yaptırdım 350 TL masraf çıktı 2010 yılında aracıma LPG taktırırken en iyisi olsun diye en pahalısı olan BRC'yi tercih etmiştim 5 yılda beyinin delinmesi ve su kaçırması normal değil bence
 
Geri
Üst