memo_16
Bilgi Girilmemiş
ben clio 4 fiyatlarına Türkiyede çıkmadan önce bakmıştım, orada durum dahada berbat herşeye extra para alıyorlar ve baz versiyonun fiyatı lira hesabına göre 31-32 arası bişey, bu iş fransa kaynaklı :S
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
müşteri hizmetleri standart presedürü: özür dileme. haklısınız demedir.. aracı satanı bulun hesap sorun... onunda diğiceğini yazım, maisten bize bilgi o şekilde gelmişti kusura bakmayın bizde bilmiyoduk yeni serilerin arka camlarının oto geliceğini. bilseydik ben size bekleyin derdim...
Çok geçmiş olsun hocam. İnsanı rencide edecek, üzecek bir anı yaşatmışlar size. 2 konuda fikrimi paylaşmak isterim.
1- Arka otomatiklerin 2013 şubat-mart aylarında çıkıcağını birçok kişi ve farklı yerlerden duyduk. Bu insanların hepsi aynı bayiden bilgi almadığına göre ve tüm bayilerin bağlı olduğu adres tek olduğundan; bilgi fabrikadan mais merkeze, oradan bayilere ulaştığını çıkardım. Fabrika gelen ısrarlı talepler üstüne cam işini erkena almak zorunda kalmıştır diye düşünüyorum. Erkenci müşterileri eksik bilgilendirme görüyorum. Burada fabrika+mais hata yaptı kanısındayım.
2- Sizi arayan bayan, karar verici değil. Kararı üstleri alıyor, operatör bayanlarada günlük liste veriliyor bu kişileri arayıp belirlenmiş cevapları vermeleri isteniyor. Konuşma bittimi açılan dosya kapatılmış sayıyorlar. Sonuca dikkat etmiyorlar, kapandımı kapandı gözüyle bakılıyor malesef. Arayan bayan daha tecrübeli olsaydı, konuşurkenki tavrı ve seçtiği kelimelerde daha dikkatli davranırdı.
Yasal olarak tüm fabrikaların elinde koz var: Firma istediği zaman donanım ve fiyatta değişikliğe gidebilir.
Hoş olmayan tavırla karşılanmışsınız, kim olsa morali bozulur. İnşalah mais yetkilileri hata telafisi için gayret gösterirler...
Evren bey bu dediklerinizin hepsini yaptım. 0555 li bir numaraydı beni arayan Renault Mais merkezden arıyorum dedi. Daha evvel aracım ne zaman teslim olacak dediğimde ilgilenmiş aramışlardı. Merkezden olduklarını düşünüyorum. Renault web sitesinden daha ağır şeyler yazdım. o kadar sinirliydim ki.. çoluğunuzdan çocuğunuzdan çıksın dolandırıcı ve yalancı gibi ithamlarda bulundum.. o sinirle yazdım bir şeyler.. artık hiç bir çözüm beklemiyorum. buraya yazmamdaki amaç herkes bilsin nasıl tavır gösterdiklerini..
çok şükür arabayı beğendim severekte kullanıyorum. ama bunlar beğendim demek hakkımı arayıp neden böyle olduğunu sormamamı gerektirmiyor. ben de bu hakkımı kullandım ve şikayet edim neden böyle bir durumla karşı karşıya bırakıldığımı öğrenmek en azından bir özür dilenmesini beklerdim.. ama aldığım cevap sizin arabanız böyle üretilmiş. takdir sizlerin..
ilk kez renault araç aldım. bundan sonra alır mıyım almaz mıyım bunu gerçekten bilmiyorum. bir iki kişinin tavrı markadan soğutuyor insanı inanın.
Bir yanıltmaca, eksik bilgilendirme var, size katılıyorum. Renoyu övmek ayrı, gerek görüldüğü zaman eleştirmek ayrı. Tüketici olarak ikisine de hakkımız var.
Fabrika ve mais gelen israrlı tüketici taleplerden ve müşteri kaybetmetmeme düşüncesinden cam işini erkene çekmiş bu belli. Yapmasaydı kendi müşterisi diğer firmaların yıl sonu kampanyalarına yönelebilirdi. Gelelim bayiye bir hafta sonra gelecek partinin özelliklerini bilmemesine imkan vermiyorum, haberlidirler. Bekledikleri ithal araçların hangi trende, hangi gemide, hangi ülke denizinde seyrettiğindi şıp diye biliyorlarda, bunumu bilmiyecekler.
Neyse hocam, canınızı fazla sıkmayın demek geçiyor içimden. Aracınızdan soğumayın, yeni model, güzel, ekonomik bir arabanız var. Allah güle güle binmeyi nasip etsin.