Selamlar tekrar.. Malum sorunuma cozum bulamadik.
Pompa termostat w.s. degistirdik ama tik yok..
En sonunda ustami motoru acmaya ikna ettim
. Vallahi ne yalan soyliyeyim 4 yada 5 saat sadece mootora ulasana kadar gecti..
Turbo borusu yok triger yok plastik kaplamalar. Anahtar sokuyorsun vidayi gevsetiyorsun vida motor yuvasina dayaniyor cikmiyor. orasini kaldir burasini indir 5 saat motora ulasana kadar gecti en sonunda bu halde braktik..
2 gun sonra ise devam.. Bu sefer egr v.s. cabuk ilerledi 1 saatte silindir kapagina ulasabildik..
Sorun silndir kapak contasindan gorunuyor. conta uzerinde silindir ile su kanali arasinda isli kurumlu bir alan vardi. diger silindir yataklarindan farkli olarak...
Nasil olsa motor acildi. subap contalari. segmentlere de bakalim dedim.. Ama ne diyeyim bilemiyorum. arabanin altini tamamen soktuk desem yalan olmaz
Karter silindir bloguna ve ayni zamanda vites kutusuna bagli. direksiyon da kartere bagli. Yer zaten yok. Karteri soktuk. Motordan ayirdik ama cikartamiyoruz. Altta demir cubuklar var radyatore kadar giden onlara takiliyor.
On sag tarafi tamamen bosalttik. lastikler amortisorlere bagli kadi. Anca cikarttik derken. hala gelmiyor karter. bu sefer de yag pompasinin borusuna takildi. Anliyacaginiz neden fransiz arabalarini sevmiyorlar anlamis oldum.. ama neyse indirdik
Pistonlari da cikartinca isin gercek yuzu ortaya cikti..
ustamin dedigine gore. Bu parca parlaksa genelde pek ellemeye gerek yokmus. ama bende orta kisimlarda sari alanlar gorunmeye baslamis artik. Sariliklari da gec sari alanlardan parcalar kopmus..
Parcalarin bir kismini siparis ettik..
Silindir kapagi contasi, subap kapagi contasi, karter contasi, Segmentler geldi
Contalar ELRINGö segmentler alman malı koldenshmıt gıbı bıseydı galıba hatırlamıyorum sımdılık parcalar 1000TL