- Konuyu Başlatan
- #11
- Katılım
- 5 Ocak 2011
- Mesajlar
- 6,114
- Tepkime puanı
- 71
- Puanları
- 0
MOTOR 1.5 DCI
Vites kutusu Mekanik
Egzos emisyon normu Euro IV
Motor tipi K9K
Silindir hacmi (cm3) 1461
Çap x Strok (mm) 76 x 80,5
Silindir adedi 4
Sıkıştırma oranı 17,6
Subap adedi 8
Maksimum güç kW CEE (bg) 50 (70)
Maksimum güç devri (dev/dak) 4000
Maksi tork Nm CEE (m.kg) 160
Maksimum tork devri 1700
Enjeksiyon tipi Common Rail Turbo Direkt Enjeksiyon
Yakıt Dizel
Katalizör S
Kişi sayısı 5
VİTES KUTUSU
Tip JH3
Vites sayısı 5
DİREKSİYON
Dönüş çapı (m) 10,5
Direksiyon turu (manuel / hidrolik) 4,6 / 3,2
ÇEKİŞ
Ön takım Pseudo-McPherson tip üçgen salıncaklı
Arka takım Esnek profilli ve planlı tasarımlı-helezon yaylı H tipi dingil
JANT VE LASTİKLER
Jantlar (inç) 15 inç
Ön/arka lastikler 185/65 R 15
FREN SİSTEMİ
Fren devresi Çapraz
A.B.S. Bosch 8.1
Elektronik fren dağılımı
Ön:diskler (mm) 259
Arka kampana fren 8 inç
PERFORMANS
Maksimum hız (km/h) 157
0-100 km/s hızlanma (sn) 15
AERODİNAMİK
Cx 0,36
TÜKETİM (L/100 KM)
Şehiriçi 5
Şehirdışı 4,3
Ortalama 4,5
CO2 (g/km) 120
Vites kutusu Mekanik
Egzos emisyon normu Euro IV
Motor tipi K9K
Silindir hacmi (cm3) 1461
Çap x Strok (mm) 76 x 80,5
Silindir adedi 4
Sıkıştırma oranı 17,6
Subap adedi 8
Maksimum güç kW CEE (bg) 50 (70)
Maksimum güç devri (dev/dak) 4000
Maksi tork Nm CEE (m.kg) 160
Maksimum tork devri 1700
Enjeksiyon tipi Common Rail Turbo Direkt Enjeksiyon
Yakıt Dizel
Katalizör S
Kişi sayısı 5
VİTES KUTUSU
Tip JH3
Vites sayısı 5
DİREKSİYON
Dönüş çapı (m) 10,5
Direksiyon turu (manuel / hidrolik) 4,6 / 3,2
ÇEKİŞ
Ön takım Pseudo-McPherson tip üçgen salıncaklı
Arka takım Esnek profilli ve planlı tasarımlı-helezon yaylı H tipi dingil
JANT VE LASTİKLER
Jantlar (inç) 15 inç
Ön/arka lastikler 185/65 R 15
FREN SİSTEMİ
Fren devresi Çapraz
A.B.S. Bosch 8.1
Elektronik fren dağılımı
Ön:diskler (mm) 259
Arka kampana fren 8 inç
PERFORMANS
Maksimum hız (km/h) 157
0-100 km/s hızlanma (sn) 15
AERODİNAMİK
Cx 0,36
TÜKETİM (L/100 KM)
Şehiriçi 5
Şehirdışı 4,3
Ortalama 4,5
CO2 (g/km) 120