Sandero 1,0 sce motor hakkinda

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan mgoynuk
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

mgoynuk

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
26 Ocak 2018
Mesajlar
4
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Merhabalar,
Yeni aldığım 2017 sandero 1,0 aracımın motoru hakkında bilgisi olan arkadaşların bilgilerine ihtiyacım var;
araçda trigiyer zincir sanırım?
bu motor ömrü hakkında yorumunuz nedir...gerçi yeni bir motor ama teknolojisi ve malzemesi dolayısı ile fikrimiz vardır?
Zaman ayırdığınız için teşekkürler...
 
Merhabalar,
Yeni aldığım 2017 sandero 1,0 aracımın motoru hakkında bilgisi olan arkadaşların bilgilerine ihtiyacım var;
araçda trigiyer zincir sanırım?
bu motor ömrü hakkında yorumunuz nedir...gerçi yeni bir motor ama teknolojisi ve malzemesi dolayısı ile fikrimiz vardır?
Zaman ayırdığınız için teşekkürler...

3 pistonlu, atmosferik, zincirli. Çok yüksek devirlerde kullanılmazsa 500.000 i rahat devirebilecek bir motor. Bildiğin toros motorunun gelişmişi ;)
 
3 pistonlu, atmosferik, zincirli. Çok yüksek devirlerde kullanılmazsa 500.000 i rahat devirebilecek bir motor. Bildiğin toros motorunun gelişmişi ;)

reno mu bu hacı abi

benim bildiğim reno, kayışı zincirden değil, lastik hatta misineden yapar ))
 
reno mu bu hacı abi

benim bildiğim reno, kayışı zincirden değil, lastik hatta misineden yapar ))

Bunları zincirli yapmışlar reis aşağıya videosunu ekledim. Tüp taktırırsan tam ekonomi arabası uzun süre aşırı hız da yapamazsın dolayısıyla cezada yemezsin. Bu 1.0 ın en çok sevdiğim yanı ise stepwaylardeki gibi çamurluklarında plastik koruma yok. Bu korumalar zamanla güneşten matlaşabilir ve altı zamanla çürüme yapabilir. ;)

 
düz yolda 160 km hız rahat yapabiliyor sıkıştırsanız belki 165-170 demek mümkün... rampalarda 4 viteste sıyırıyorsunuz...uzun yolda fuuledim ve 1100 km de ışık yandı...bi 50 km daha gitse 50 litre ile 1150 km menzil fena değil..şehir içi ne yapar göreceğiz..ekonomik bir fiyat performans ürünü sanırım..kullandıkça sevmeyede başladım...motor alt koruma, amortisörlü motor kaputu , motor alt keçesi, 4 höperlör gibi citroen c elysee ve fiat linea araçlarımda daha önce kaçınılmış özellikleri görmek güzel...:)
 
Bunları zincirli yapmışlar reis aşağıya videosunu ekledim. Tüp taktırırsan tam ekonomi arabası uzun süre aşırı hız da yapamazsın dolayısıyla cezada yemezsin. Bu 1.0 ın en çok sevdiğim yanı ise stepwaylardeki gibi çamurluklarında plastik koruma yok. Bu korumalar zamanla güneşten matlaşabilir ve altı zamanla çürüme yapabilir. ;)

hacı arabaya baktım...araba şekil, önümden çekil diyor))
 
düz yolda 160 km hız rahat yapabiliyor sıkıştırsanız belki 165-170 demek mümkün... rampalarda 4 viteste sıyırıyorsunuz...uzun yolda fuuledim ve 1100 km de ışık yandı...bi 50 km daha gitse 50 litre ile 1150 km menzil fena değil..şehir içi ne yapar göreceğiz..ekonomik bir fiyat performans ürünü sanırım..kullandıkça sevmeyede başladım...motor alt koruma, amortisörlü motor kaputu , motor alt keçesi, 4 höperlör gibi citroen c elysee ve fiat linea araçlarımda daha önce kaçınılmış özellikleri görmek güzel...:)

Motoru 3.000 devir üzerinde uzun süre kullanmamanızı öneririm.. Malum motor küçük olduğundan vites oranı kısa tutulmuş. Geçtiğimiz aylarda çok araştırmıştım alacaktım nasip olmadı. ozamanlar 45.000 tl civarında idi şu anda 52.000 Tl olmuş sıfırı. Bu aracın motoru yeni üretildi sadece bu modelde var.

hacı arabaya baktım...araba şekil, önümden çekil diyor))

Tam usta arabası kaputu açtınmı her şeyi meydanda :) masrafsız araba.. bir gün bizlere de nasip olur inş.
 
bu 1.0 motor symbol de de vardı sanırım. ekonomik motor. 1.2 120 bg kullanıyorum triger bende de zincir hacıabi.
 
bu 1.0 motor symbol de de vardı sanırım. ekonomik motor. 1.2 120 bg kullanıyorum triger bende de zincir hacıabi.


hacı abi kaç sene oldu...vardır bunda da bi iş...reno zincir takarsa, yağ pompasını bozar...bişi yapar))

tamam zincir 500.000 giderde...belki yağ pompası 150000 gider ))

bi şekilde açtırırlar o motoru yine yani.. ))

zaman gösterecek bakalım...sen zaten satarsın o kadar sürmen arabayı bence ))
 
Geri
Üst