Sabahları Motorda hasar riski uyarısı

Egr yi temizletin turbo basınç sensörü nu temizletin . Faydası olacağını düşünüyorum
 
Dizel manifold temizleyicisinin yarı tüpünü dün motordan içeri boşalttım. Öyle şahlanma falan olmadı.
Bugün 8c de aracı çalıştırdım. Marş motoru 2 kere döndü ama rölantide milim sallanma olmadı. 200 metre birinci viteste sabit gaz gittim. Yakıt basıncında da düşüş olmadı. Ancak enjektörlerden gelen yüksek ses yine zaman zaman duyuluyor. Şu an için sorun çözülmüş gözüküyor.
Bir sonraki adım için yakıt katkısı yapılabilir diyorlar ancak katkı kullanmayı düşünmüyorum. Önceki dizel aracımda koymuştum. Arıza ışığı yakmıştı söndürememiştik. Bu şekilde kullanmaya devam edeceğiz.
 
Motorda hasar riski sorunu çözüldü. Bugün 4c de işe gitmek için aracı çalıştırdım, zerre kadar devirde sallanma olmadığı gibi sabit gazda basınç düşüşü de olmadı.

Sorunun kaynağının sensörlerin verileri yanlış okuması olduğunu düşünüyorum. Yaptığım temizlik işlemlerinden sonra sensörler beyine doğru hava ve yakıt değerlerini gönderdiğini böylelikle patlama verimliliğinin olması gereken düzeye geldiğini, basınç sorununun bu şekilde düzeldiğini tahmin ediyorum. Mucize gibi bir sonuç elde ettim.

Şimdi şunu düşünüyorum. Servise girseydim ne olurdu. Sonra da düşünmek bile istemiyorum.
 
Geri
Üst