- Katılım
- 13 Kas 2011
- Mesajlar
- 117
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
- Yaş
- 40
arkadaşlar Allah aşkına hepiniz renocusunuz bu nedir bu nasıl bir sorundur insana arabayı uçurumdan attıracak. Satıcam bir daha da renault almayacağım. Bu araba 2001 model diye hiç mi şikayet hakkımız yok.
rolanti dengesiz diye illaki yüz bin çeşit neden mi olması gerekiyor.
Söktüm valfi wd40 la temizedim. sonra da valfin ucunu rolanti düşsün diye bir kaç tur çevirip uzattım. temizlik bittikten sonra valfi ve fişini taktım aracı çalıştırdım. gerçekten de 2000 lerdeki rolanti 1100 e düştü. araç ısındıktan sonra ışıkta falan durunca 650 ye kadar indi ve dalgalanma da yok. diyeceksin ki afferim yapmışsın işte güzel olmuş. ama bu sefer de şöyle bir sorun var bu sorun önceden de vardı. Araçla diyelimki 100km hızla gidiyorum ilerde kırmızı ışığın yandığını gördüğümde vitessi boşa alıyorum vay sen misin boşa alan. Debriyaja basıp boşa almamla birlikte rolanti 1600 lere çıkıyor ve hiç inmiyo. araba durunca da yavaş yavaş aşağı iniyor.Yazın u sorun yokken aracı boşa alınca anlık tüketim 0.0L'di ama şimdi 2.0- 2.4 lerde resmen aracın rolantisi arabayı boşa alınca hareket halindeyken yükseliyor düşmüyor.
Diyeceksinizki kardeşim biz de profmuyuz burda anlatıp duruyorsun nerden bilelim git bir ustaya baksınlar. ya valla hepiniz ustalara bin basarsınız. geçen sene rölantinin ne olduğunu bilmezken şimdi valfi söküp takıyorum. inat ettim salak salak şeyler için ustalara her kış 300-400 lira para vereceğime kendim bozarım kendim yaparım.bi aracın valf ömrü 1 yıl mı olur? bu nasıl bir araba markasıdır. yetkili servise soksam hayatta kesin sorunu tespit edemeyecektir. araç hareket halindeyken vites boştaysa rölanti tavan yapıyor. diyer durumlarda sorun kalmadı artık.
rolanti dengesiz diye illaki yüz bin çeşit neden mi olması gerekiyor.
Söktüm valfi wd40 la temizedim. sonra da valfin ucunu rolanti düşsün diye bir kaç tur çevirip uzattım. temizlik bittikten sonra valfi ve fişini taktım aracı çalıştırdım. gerçekten de 2000 lerdeki rolanti 1100 e düştü. araç ısındıktan sonra ışıkta falan durunca 650 ye kadar indi ve dalgalanma da yok. diyeceksin ki afferim yapmışsın işte güzel olmuş. ama bu sefer de şöyle bir sorun var bu sorun önceden de vardı. Araçla diyelimki 100km hızla gidiyorum ilerde kırmızı ışığın yandığını gördüğümde vitessi boşa alıyorum vay sen misin boşa alan. Debriyaja basıp boşa almamla birlikte rolanti 1600 lere çıkıyor ve hiç inmiyo. araba durunca da yavaş yavaş aşağı iniyor.Yazın u sorun yokken aracı boşa alınca anlık tüketim 0.0L'di ama şimdi 2.0- 2.4 lerde resmen aracın rolantisi arabayı boşa alınca hareket halindeyken yükseliyor düşmüyor.
Diyeceksinizki kardeşim biz de profmuyuz burda anlatıp duruyorsun nerden bilelim git bir ustaya baksınlar. ya valla hepiniz ustalara bin basarsınız. geçen sene rölantinin ne olduğunu bilmezken şimdi valfi söküp takıyorum. inat ettim salak salak şeyler için ustalara her kış 300-400 lira para vereceğime kendim bozarım kendim yaparım.bi aracın valf ömrü 1 yıl mı olur? bu nasıl bir araba markasıdır. yetkili servise soksam hayatta kesin sorunu tespit edemeyecektir. araç hareket halindeyken vites boştaysa rölanti tavan yapıyor. diyer durumlarda sorun kalmadı artık.