- Katılım
- 20 Ara 2017
- Mesajlar
- 34
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
- Yaş
- 53
selamlar.. buji bobinleri ve rolanti valfi geliyor aklıma..
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
Aynı belirtiler benim araçta da var ama stop etme yok.
Bence sorun elektro ik mi mekanik mi onu belirlemek lazım.
Supap , supap yatakları kontrolü için kompresyon testi
Sonrasında
Bobin
Manyetik kaptor
Kam mili kaptoru
Bogaz kelebeği ucuzdan pahalıya dogru kendince deneyecen mecbur.
Yetkili serviste ariza tespiti yaptirmadiysan
Dışarıdaki cihazlar bwlki de arizayi göremiyor dur
Renonun standart bakılması gereken aksamları bunlar
Bobin
Manyetik kaptor
Kam mili kaptoru
Bogaz kelebeği
Kontrol edildikten sonra kompresyon ve subap ölçümü yapılmalı.
Valla zor bi durum. Önce bi kompresyon testi
Yaptırıp supap, supap yatakları segmanlar vs baktırmak lazım. Ondan sonra biseyler yavas yavas netlesmeye başlar.
Sağlam çıkarsa sensörlere kablo tesisatına baktır.
Tabi anlayan birini bulursan.
Bizim mahallede bi eleman var.
2-3 ayda bir kelebek boğazını söküp temizliyor.
Sürekli stop ediyormuş, temizleyince 2-3 ay gidiyor falan dedi.
Tabi her aracın sorunu başka da olabilir.
Ben 4 ustaya gittim. Hepsi ayrı bisey söyledi.
Bende elletmedim kimseye . iyice belli olana kadar arıza devam sürmeye.
Dün rampa çıkarken arac sanki conta yakmış gibi çekiÅŸten düÅŸtü. Kenara çektim gaz yemedi stop etti.
Tekrar çalıştırdım. Gaz yemedi benzine aldım degisen bisi yok. Biraz 1-2 dk çalıştı kendi kendine düzeldi.
Sanayide orj cihaza baglattim kam mili sensoru hatası vermiş.
Soketin dişlerini kastirip geri taktık hatayı sildik , hata vermedi eve gelene kadar.
Bugun yine aynı. Gaz yemiyor ara ara.
Sanki bobinin biri zayıf , manifoldda kaçak varmış gibi patırtılı çalışıyor.
Sanırım sensor hata versi yine değişecek.