- Konuyu Başlatan
- #11
- Katılım
- 24 Mar 2014
- Mesajlar
- 112
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
- Yaş
- 30
komik gelebilir ama maksimum 180 görebildim dahasını göremedim eskiden bu degere biraz daha kolay ulaşabiliodum komple motor yaptırdıktan sonra ceza falan yiyince egzozdur falandır söküldü 150 160 normal bu degerlerden sonra zorlanma aşamaları başlıo
ankaraya bigün babamın arabasına parça almaya gittiğimde orda bi renocu abi ile tanışmak nasip oldu onun bana bi şanzuman tavsiyesi oldu daha takmak nasip olmadı yanlız bnmki bi arıza verse direk onu arıcam her viteste 600 ila 800 arasında devir kazanıcam bu değerler hep tüpte 5 vitese vardığımızda 3,200 ila 4000 devir arasında bi fark olcak araçta buna orjinal spor filtre eklesek öle 20 liralık degil sağlam bi düz boru son susturucu egzoz tabiki motorun orjinallini bozmadan üstüne takviye tahminimce bunlardan sonra bu araç gerçekten çok iyi degerlere kavusacagına inanıyorum vede keşke böle bi işe gaza gelip kalkışsam da su araca bi turbo taksam sonra ver elini drag pistleri
eglenceli olan severek ugraşmak gönülden
ankaraya bigün babamın arabasına parça almaya gittiğimde orda bi renocu abi ile tanışmak nasip oldu onun bana bi şanzuman tavsiyesi oldu daha takmak nasip olmadı yanlız bnmki bi arıza verse direk onu arıcam her viteste 600 ila 800 arasında devir kazanıcam bu değerler hep tüpte 5 vitese vardığımızda 3,200 ila 4000 devir arasında bi fark olcak araçta buna orjinal spor filtre eklesek öle 20 liralık degil sağlam bi düz boru son susturucu egzoz tabiki motorun orjinallini bozmadan üstüne takviye tahminimce bunlardan sonra bu araç gerçekten çok iyi degerlere kavusacagına inanıyorum vede keşke böle bi işe gaza gelip kalkışsam da su araca bi turbo taksam sonra ver elini drag pistleri
eglenceli olan severek ugraşmak gönülden