- Katılım
- 1 Haz 2018
- Mesajlar
- 7
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
- Yaş
- 34
10 Temmuz salı günü 2017 model Renault Clio aracımda yakıt göstergesi karter koruması ve elektrikli camların inip kalkarken çıkardığı seslerden ötürü Sorgun Hekimoğlu yetkili servise önceden randevu alarak gittim. Yakıt göstergesinde ki problem depoyu fullediğimde yakıt göstergesinin ibresi en üst çizginin altında kalıyor. Aşağıdaki fotoğrafta mevcut. Serviste bunun normal olduğunu söylediler. Tabi ben tatmin olmadığım için başka bir Clio aracı olsa ondan baksak diye saçma bir öneriyle geldiler. Ya hu sen yetkili servis olarak kendi markanın aracının normal olup olmadığını aynı model başka bir araca bakarak mı anlıyorsun. Başka birisi de abi 280 gösteren araç 280 km hız yapmıyor gösterge de yazdığı için illa gösterecek değil diyor. Bu kadar saçma bu kadar profesyonellikten uzak bir konuşma olabilir mi. Hatta onu da geçtim abi depoyu fulle ondan sonra gel bakalım dediler. Gidip depoyu doldurduktan sonra hatayı tekrar gösterdim. Hala geçiştirmeye çalışıyorlar bunun normal olduğunu söylüyorlar. Çamlardan gelen ses nedeniyle benim iki saat beklemem gerektiğini söylüyorlar. O zaman neden randevu veriyorsunuz madem randevu saatinde geliyorum neden o zaman iki saat beklemem gerekiyor. Bu servise gitmek için tam 160 km yol yaptım. En çok gücüme giden de beni saf yerine koyup sorun olmadığına inandırmaya çalışmaları.
