- Katılım
- 25 Ocak 2012
- Mesajlar
- 1,196
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
RENAULT Grubu, Ocak – Ekim 2012 döneminde toplam pazar lideri oldu.
13 yıldır binek araç lideri RENAULT, %13,9 pazar payı ile Ekim 2012 sonu itibariyle binek araç pazarı liderliğini korumaya devam ediyor.
· FluenceEkim ayı sonuçlarıyla segmentinin lideri oldu.
· Dacia markası toplam pazarda %3,6 pazar payı ile 8. sırada yer aldı.
· Dacia, Ekim 2012 sonu itibariyle binek otomobil pazar payını %4,9’a yükselterek geçen senenin aynı dönemine göre (Ocak– Ekim 2011) pazar payını %71 arttırmış oldu.
Renault Grubu
- Renault Grubu (Renault + Dacia), Ocak-Ekim döneminde binek + hafif ticari pazarda birinciliği elde etti. Grup, 91 bin 389 adet satış gerçekleştirerek toplam pazarda (Ocak – Ekim 2012) %15,5 pazar payı kaydetti.
- Binek araç pazarında Renault Grubu, gerçekleştirdiği 77 bin 343 adet araç satışı ile %18,3 pay aldı.
Renault markası
- Renault, Ocak – Ekim 2012 döneminde 69 bin 838 satış adedi ile toplam pazardan %11,8 pazar payı elde etti ve en çok satış gerçekleştiren ikinci marka oldu.
- Renault markası, binek otomobil pazarında gerçekleştirdiği 56 bin 773 adet satış ile %13,4 pazar payı elde etti veliderliğini sürdürdü.
- Fluence, on aylık toplam satış sonuçlarına göre Türkiye’nin en çok satan ilk 3 otomobili arasında yer alarak başarısını sürdürüyor.
Dacia markası
- Pazar %14 düşerken (Ocak - Ekim 2012) Dacia,geçen yılın aynı dönemine göre toplam pazarda, satış adedini %32 arttırdı.
- Binek otomobil pazarında ise yine aynı dönemde Dacia markası satış adetlerini %57 arttırdı. Dacia, bu performans ile satış adedini en çok artıran marka oldu.
- Dacia, 2012 yılı on aylık toplam pazarda 9.sırada yer aldı. Marka, Ocak – Ekim 2012’de 21 bin 551 adet toplam satış ilegeçen yılın aynı dönemine göre 1,3 puan artış kaydederek %3,7 toplam pazar payıelde etti.
Kaynak:Milliyet Gazetesi
13 yıldır binek araç lideri RENAULT, %13,9 pazar payı ile Ekim 2012 sonu itibariyle binek araç pazarı liderliğini korumaya devam ediyor.
· FluenceEkim ayı sonuçlarıyla segmentinin lideri oldu.
· Dacia markası toplam pazarda %3,6 pazar payı ile 8. sırada yer aldı.
· Dacia, Ekim 2012 sonu itibariyle binek otomobil pazar payını %4,9’a yükselterek geçen senenin aynı dönemine göre (Ocak– Ekim 2011) pazar payını %71 arttırmış oldu.
Renault Grubu
- Renault Grubu (Renault + Dacia), Ocak-Ekim döneminde binek + hafif ticari pazarda birinciliği elde etti. Grup, 91 bin 389 adet satış gerçekleştirerek toplam pazarda (Ocak – Ekim 2012) %15,5 pazar payı kaydetti.
- Binek araç pazarında Renault Grubu, gerçekleştirdiği 77 bin 343 adet araç satışı ile %18,3 pay aldı.
Renault markası
- Renault, Ocak – Ekim 2012 döneminde 69 bin 838 satış adedi ile toplam pazardan %11,8 pazar payı elde etti ve en çok satış gerçekleştiren ikinci marka oldu.
- Renault markası, binek otomobil pazarında gerçekleştirdiği 56 bin 773 adet satış ile %13,4 pazar payı elde etti veliderliğini sürdürdü.
- Fluence, on aylık toplam satış sonuçlarına göre Türkiye’nin en çok satan ilk 3 otomobili arasında yer alarak başarısını sürdürüyor.
Dacia markası
- Pazar %14 düşerken (Ocak - Ekim 2012) Dacia,geçen yılın aynı dönemine göre toplam pazarda, satış adedini %32 arttırdı.
- Binek otomobil pazarında ise yine aynı dönemde Dacia markası satış adetlerini %57 arttırdı. Dacia, bu performans ile satış adedini en çok artıran marka oldu.
- Dacia, 2012 yılı on aylık toplam pazarda 9.sırada yer aldı. Marka, Ocak – Ekim 2012’de 21 bin 551 adet toplam satış ilegeçen yılın aynı dönemine göre 1,3 puan artış kaydederek %3,7 toplam pazar payıelde etti.
Kaynak:Milliyet Gazetesi
Son düzenleme: