- Katılım
- 10 Eki 2024
- Mesajlar
- 6
- Tepkime puanı
- 2
- Puanları
- 3
Sn.Yetkili;
Servislik anlayışınızda yaşatmış olduğunuz büyük sıkıntı ve insan can güvenliği noktasında ki duyarsızlığınızın marka imajına ve müşteri haklarına göstermiş olduğunuz ilgilinin mantığının yorumunu sizden beklemenin beyhude olacağını bana gösterdiğiniz için teşekkür ederim.
Bugün çağrı merkezinden tarafıma dönüş yapılmış olup, servisinizin yapmış olduğu uygulamanın doğru olduğunu yol yardımı talep etmem noktasında ekiplerin gelmesini beklemeden kendi imkanlarımla aracımı servisinize getirmemin doğru olmadığını, ancak yol yardım ekibinizin gelsem de aracın servise çekilmesi gerektiğini ifade ediyor olmasını ile birlikte gelmeden görüşmeyi sonlandırmak ve de aracı servise getirdiğimde yaşamış olduğum sıkıntının kayıt altına alınmamış olması ,yapılan işlemler detayında sadece araca yapılan bakım işleminin kayıt altına alınmış olması yine servisiniz tarafında takılan kelepçenin bugün için inkar ediliyor olması ve geçen sürenin uzun olması kaldı ki bunun sebebini almış olduğum geri bildirimler sonrasında öğrenmeme rağmen markanızın yaklaşımının samimiyetten uzak olarak çözüm için bugün verilmesi iletilen aksiyonun o gün için yapılmamasının yanlışlığını ve yaşadığım sıkıntının firmanız tarafından dikkate alınmadan şahsımı kandırmak sureti ile geçiştirilmesi kabul edilir bir durum söz konusu olmadığını bilmenizi isterim.Aracım garantili olmasına rağmen .
Kanaatimce ayıplı ürün satmak ve kusurlu hizmet vermenizin müsebbibi olarak şahsımı göstermeniz markanıza yakışmayacak bir durumdur.
o gün için yaşadığım sıkıntının çözümü noktasında ,servisinizin kayıtları doğru almak ve yapılacak işlemleri şifahen söylemek yerine kayıtlı olarak alınması yada yapılması gereken işlemleri yapıyor olması gerekmekteydi.
Hakkımı yasal süreç içerinde arayacağımı ,şahsımı kandırmaya yönelik yapılan işlerin garantisi devam eden araç ile alakalı bu çözüm önerinizi kabul etmeyeceğimi, gerekçe olarak araçta var olduğunu bildiğiniz bana göre kronik durumun kullanıcı olarak tarafımdan değil marka olarak siz araçlarınızı geri çağırarak aksiyon almanız anlamında bu hizmeti veriyor olmanız gerekmekteydi.
Şahımın yaşamış olduğu araçtaki bu tehlikeli durumu, teknik bir arıza olarak değerlendirerek geçiştirmeniz kabul edilemeyeceği gibi can güvenliğini hiçe saymanızı umursamazlık olarak değerlendirmekteyim.
Yasal olarak tüm haklarımı aramak noktasında ki her türlü girişimde bulunacağımı bilmenizi isterim.
Saygılarımla
Servislik anlayışınızda yaşatmış olduğunuz büyük sıkıntı ve insan can güvenliği noktasında ki duyarsızlığınızın marka imajına ve müşteri haklarına göstermiş olduğunuz ilgilinin mantığının yorumunu sizden beklemenin beyhude olacağını bana gösterdiğiniz için teşekkür ederim.
Bugün çağrı merkezinden tarafıma dönüş yapılmış olup, servisinizin yapmış olduğu uygulamanın doğru olduğunu yol yardımı talep etmem noktasında ekiplerin gelmesini beklemeden kendi imkanlarımla aracımı servisinize getirmemin doğru olmadığını, ancak yol yardım ekibinizin gelsem de aracın servise çekilmesi gerektiğini ifade ediyor olmasını ile birlikte gelmeden görüşmeyi sonlandırmak ve de aracı servise getirdiğimde yaşamış olduğum sıkıntının kayıt altına alınmamış olması ,yapılan işlemler detayında sadece araca yapılan bakım işleminin kayıt altına alınmış olması yine servisiniz tarafında takılan kelepçenin bugün için inkar ediliyor olması ve geçen sürenin uzun olması kaldı ki bunun sebebini almış olduğum geri bildirimler sonrasında öğrenmeme rağmen markanızın yaklaşımının samimiyetten uzak olarak çözüm için bugün verilmesi iletilen aksiyonun o gün için yapılmamasının yanlışlığını ve yaşadığım sıkıntının firmanız tarafından dikkate alınmadan şahsımı kandırmak sureti ile geçiştirilmesi kabul edilir bir durum söz konusu olmadığını bilmenizi isterim.Aracım garantili olmasına rağmen .
Kanaatimce ayıplı ürün satmak ve kusurlu hizmet vermenizin müsebbibi olarak şahsımı göstermeniz markanıza yakışmayacak bir durumdur.
o gün için yaşadığım sıkıntının çözümü noktasında ,servisinizin kayıtları doğru almak ve yapılacak işlemleri şifahen söylemek yerine kayıtlı olarak alınması yada yapılması gereken işlemleri yapıyor olması gerekmekteydi.
Hakkımı yasal süreç içerinde arayacağımı ,şahsımı kandırmaya yönelik yapılan işlerin garantisi devam eden araç ile alakalı bu çözüm önerinizi kabul etmeyeceğimi, gerekçe olarak araçta var olduğunu bildiğiniz bana göre kronik durumun kullanıcı olarak tarafımdan değil marka olarak siz araçlarınızı geri çağırarak aksiyon almanız anlamında bu hizmeti veriyor olmanız gerekmekteydi.
Şahımın yaşamış olduğu araçtaki bu tehlikeli durumu, teknik bir arıza olarak değerlendirerek geçiştirmeniz kabul edilemeyeceği gibi can güvenliğini hiçe saymanızı umursamazlık olarak değerlendirmekteyim.
Yasal olarak tüm haklarımı aramak noktasında ki her türlü girişimde bulunacağımı bilmenizi isterim.
Saygılarımla