RENAULT KOLEOS YAKIT HORTUMU HATASI VE MEMNUNİYETSİZ SERVİS VE FİRMA ŞİKAYETİ

MUZAFFER KARADAYI

Kayıtlı Üye
01-Adana
Katılım
10 Eki 2024
Mesajlar
6
Tepkime puanı
2
Puanları
3
Sn.Yetkili;

Servislik anlayışınızda yaşatmış olduğunuz büyük sıkıntı ve insan can güvenliği noktasında ki duyarsızlığınızın marka imajına ve müşteri haklarına göstermiş olduğunuz ilgilinin mantığının yorumunu sizden beklemenin beyhude olacağını bana gösterdiğiniz için teşekkür ederim.
Bugün çağrı merkezinden tarafıma dönüş yapılmış olup, servisinizin yapmış olduğu uygulamanın doğru olduğunu yol yardımı talep etmem noktasında ekiplerin gelmesini beklemeden kendi imkanlarımla aracımı servisinize getirmemin doğru olmadığını, ancak yol yardım ekibinizin gelsem de aracın servise çekilmesi gerektiğini ifade ediyor olmasını ile birlikte gelmeden görüşmeyi sonlandırmak ve de aracı servise getirdiğimde yaşamış olduğum sıkıntının kayıt altına alınmamış olması ,yapılan işlemler detayında sadece araca yapılan bakım işleminin kayıt altına alınmış olması yine servisiniz tarafında takılan kelepçenin bugün için inkar ediliyor olması ve geçen sürenin uzun olması kaldı ki bunun sebebini almış olduğum geri bildirimler sonrasında öğrenmeme rağmen markanızın yaklaşımının samimiyetten uzak olarak çözüm için bugün verilmesi iletilen aksiyonun o gün için yapılmamasının yanlışlığını ve yaşadığım sıkıntının firmanız tarafından dikkate alınmadan şahsımı kandırmak sureti ile geçiştirilmesi kabul edilir bir durum söz konusu olmadığını bilmenizi isterim.Aracım garantili olmasına rağmen .
Kanaatimce ayıplı ürün satmak ve kusurlu hizmet vermenizin müsebbibi olarak şahsımı göstermeniz markanıza yakışmayacak bir durumdur.
o gün için yaşadığım sıkıntının çözümü noktasında ,servisinizin kayıtları doğru almak ve yapılacak işlemleri şifahen söylemek yerine kayıtlı olarak alınması yada yapılması gereken işlemleri yapıyor olması gerekmekteydi.
Hakkımı yasal süreç içerinde arayacağımı ,şahsımı kandırmaya yönelik yapılan işlerin garantisi devam eden araç ile alakalı bu çözüm önerinizi kabul etmeyeceğimi, gerekçe olarak araçta var olduğunu bildiğiniz bana göre kronik durumun kullanıcı olarak tarafımdan değil marka olarak siz araçlarınızı geri çağırarak aksiyon almanız anlamında bu hizmeti veriyor olmanız gerekmekteydi.
Şahımın yaşamış olduğu araçtaki bu tehlikeli durumu, teknik bir arıza olarak değerlendirerek geçiştirmeniz kabul edilemeyeceği gibi can güvenliğini hiçe saymanızı umursamazlık olarak değerlendirmekteyim.

Yasal olarak tüm haklarımı aramak noktasında ki her türlü girişimde bulunacağımı bilmenizi isterim.



Saygılarımla




1.webp2.webp6.webp
 
  • Beğen
Tepkiler: *USTA
Foruma hoş geldiniz Muzaffer Bey;
Arızanın ve yaşadığınız sorunun ne olduğunu ben tam anlayamadım, biraz daha açıklayıcı biçimde yazarsanız forum üyeleri fikir ve bilgi verebilirler belki.
 
  • Beğen
Tepkiler: MUZAFFER KARADAYI
2023’ün eylül ayında aldığım Renault Koloss benzinli aracın 13 Nisan 2024 tarihinde park halinde bıraktım geldiğimde aşağıda yakıt taksisini gördüm yol yardımı aradım benzin ortamın çıktığını gördüm yol yardımı gelsek de servise çekilmesi gerektiğini o yüzden bu saatte bir şey yapamayacağını söyledi arabanın çekileceği yerde uygun olmadığından çekici hizmeti de o gün akşam için mümkün değildi Benzin hortumunu yerine takarak ertesi gün servise götürdüm arabaya yaklaşık 18.000 km değildi gelmişken bakimini da yapılmasını istedim kendileri bana yakıt hortumun değişeceğini söylediler ertesi gün aracı aldım çıktım . sonraki süreçlerde aracı satmak için ilana koyduğunda genellikle bana kronik bir rahatsızlığı var mı yok mu sorusu gelmeye başladı ben de sitelerden biraz takip ettiğim kadarıyla benden hariç üç kişi de dahi bu yakıt sorunu yaşadığını gördüm. Servisten aracımla yapılan işlem hakkında form istedim sadece periyodik bakım yapıldığını gösterir belge gönderdiler hortumla alakalı yapılmış olan herhangi bir işlem kaydı açılmamış. Ve hortumu kelepçe takmak suretiyle olduğu gibi bana teslim etmişler bunu yaklaşık beş veya altı ay sonra fark ettim. Servis müdürü beni Özel şahsi numarasından aradı bu da bende bir kuşku uyandırdı onu da kurumsal bir şirketin çağrı merkezi üzerinden bana geri dönüş yapıyor olması gerekiyordu. Öncesinde Reno müşteri hizmetleri ile konuyu görüştüm bana herhangi bir şekilde ne sosyal medyada ne de hukuki olarak bir işlem başlatmayın biz sizin işinizi çözeceğiz şeklindeki iadeleri ile bir haftalık bir zaman kazandılar kendilerince. Şahsın ayıplı mal satıldığı ve ayıplı hizmet verildiği noktasındaki tepkimi gösterdim. Şayet bu araçlarda kronik bir rahatsızlık varsa Marc’a olarak kendilerinin bunun bildiğini bu araçları servise çağırarak yapılması gereken iyileştirmenin biz talep etmeden kendilerinin hizmeti verebiliyor olmaları gerekiyordu neticesinde benzinli bir araçtan bahsediyoruz. sizler de biliyorsunuz ki benzinli araçların alev alma ihtimali dizel araçlara oranla daha yüksek. O gün için önemsemedi ama sonrasında bildiği halde durumu kendi lehlerine kurtarabilmek adına yanlış bilgilendirmeler ve piyasa tarzı resimden de görüleceği şekilde kelepçe takılarak tarafıma teslim edilmesi Renault merkezin bunla alakalı teknik bir sıkıntının fabrika tarafından da değerlendirildiğinde mukavemetli bir kelepçe sistemi ile bu işin çözülebileceğini noktasındaki ifadeleri beni kesinlikle memnun etmemiştir. Sebebine gelince servisin başta vermiş olduğu hatalı işlem ve kendilerinin konuya vakıf olmasından dolayı bana göre ayıplı bir ürünün kabulünü zorla tarafıma iletmeler olarak düşünüyorum. Bu ihtimalde avukatın kanalıyla yasal süreçlerin başlatılması adına gerekli tüm aksiyonlar alınacak. Ben de benim gibi başka Renault kullanıcı arkadaşların bu süreçleri yaşamaması adına paylaşımda bulunmaya çalışıyorum.
 
  • Beğen
Tepkiler: *USTA
Eğer araçtan benzin dışarıya benzin akıtıp bu kadar yayılıyorsa dediğiniz gibi bu çok çok ciddi bir durum. Araç hareket halinde veya durduğu yerde yanabilir. Bu da geri dönüşü olmayan can ve mal kaybı demek.

Hassasiyetinizde haklısınız. Anladığım kadarıyla Renault müşteri hizmetleri ile de görüşmüşsünüz. Burada da paylaşmanız iyi olmuş, insanlar en azından bilgi sahibi olurlar ve ara sıra kontrol ederler. Umarım Renault tarafından bu konuya gereken ciddiyet gösterilir.

Bu arada, resimdeki kelepçe hortumun ortasına atılmış. Ben daha çok hortumun bağlantı noktasından kelepçe atılacağını düşündüm. Eğer bu kelepçe doğru yerdeyse ve bu şekilde iş görüyorsa; bu hortum ya başka bir hortumla kesilip birleştirilerek tamir edilmeye çalışılmış, yada orijinali iç içe preslenmiş hortumlardan üretilmişse de oradan çıkması önlenmeye çalışılmış. Her iki durumda da güvensiz ve akılda kalan bir durum söz konusu benim gözümde.
 
  • Beğen
Tepkiler: MUZAFFER KARADAYI
Daha can sıkıcı olanı var olan sıkıntıyı bilmelerine rağmen, olayı normalleştirip sanki sorumlusu kullanıcı gibi üstü kapalı ithamda bulunuyor olmaları.
Buda markaya olan sahiplenmemin ne kadar doğru bir yaklaşım olduğunu gösteriyor diye düşünüyorum,negatif anlamda tabi ki .
 
Malesef sadece araba değil, en küçükten en büyüğe, gıdadan sağlık sektörüne, elektronikten arabaya kadar bir çok markada, bir çok üründe bunları yaşıyoruz. Bunlarla mücadele etmek de zaman ve para demek. Bir çoğumuz bunun için ne zaman ne de para ayıramıyoruz. Muhtemelen, firmalar da buna güveniyorlar...

Umarım sorununuz tüm kullanıcıları içerecek şekilde en kısa sürede çözülür.
 
Eleştirye tahammül gösteremeyen ve yazılan yorumları silmek şirket mantığına göre çözüm olduğunu düşünen Sattıkları aracın arkasında durmayan,kronik sıkıntısı olamasına karşılık duyarsız duruş sergileyen insan can güvenliğini hiçe sayacak kadar duyarsız bir duruş sergileyen sanayi mantığı ile onarımı ilke edinmiş bir marka neden alınır?
 
Paylaşım içim teşekkürler. Yarın kontrol edeceğim bende .
 
Geçmişolsun, önceki yıllarda Renault MAİS daha ciddi yaklaşıp sorunları çözüyordu, son 10 yıldır ne olduysa marka ciddiyetini kaybetti...
 
  • Beğen
Tepkiler: MUZAFFER KARADAYI
Geçmişte çok kez şahsım olarak kendi adıma ,
İşletmem için kaç adet aldığımı bile hatırlamıyorum ama cidden sıkıntı büyük .
Arıza olabilir ama can güvenliğini umarsamaz davranışları yapılan yanlışın tarafını anlatmaya çalışıyorum.
Ve hala yapılması gereken hortum sistemimin değişmesiyken mukavemeti artırılmış kelepçe uygulanacak demesine ben anlam veremedim .
Hala yanlışa yanlışla devam ediliyor.
 
Geri
Üst