Renault Genel Merkezle Rüzgar Sorunu Hakkında Görüşme

Alpertunga4242

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
14 Mar 2016
Mesajlar
49
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
32
Herkese iyi akşamlar diliyorum.

Clio 4 1.2 edc araca sahibim (2015)

3 yetkili servise rüzgar sorunu ve torpido dan gelen sesler için görüştüğümüz herhangi bir çözüm bulamayanları üzerine öncelikle Renault Genel merkezine akabinde Maisi müşteri hizmetlerine konu ile ilgili sitemimi mail yoluyla anlattım. Bugün itibari ile Renault Genel merkezinden tarafıma dönüş yapılarak tüm sorunlarım ciddiyet ile dinlendi. En yakın servisin beni aranması ve randevu sistemi olmaksızın servise gelmem söylendi. Yaklaşık 2. 3 günlük aracımın serviste kalacağı ve süre zarfında ne gerekiyorsa itina ile yapılacağı telefon yoluyla bana söylendi. Hatta aracımın kaldığı gün kadar ikame araç tahsisi yapılacağı söylendi.

Sizlere sormak istediğim rüzgar sesi, motor sesini araç içine alması ayrıca araç içinden tıkırtı sesleri ile ne gibi bir uygulama yapılacaktır. Ayrıca serviste belirtmem gereken ekstra bir şey varmı.

Bir de bu ikame araç uygulaması nedir, ücreti nerden karşılanacaktır.
 
bıldıgım tek sey ıkame arac verdıklerınde herankı bı ucret odemıyrsun hocam
 
Peki bu ikame araç ücreti nerden karşılanacak, servis mi kasko mu
 
Herkese iyi akşamlar diliyorum.

Clio 4 1.2 edc araca sahibim (2015)

3 yetkili servise rüzgar sorunu ve torpido dan gelen sesler için görüştüğümüz herhangi bir çözüm bulamayanları üzerine öncelikle Renault Genel merkezine akabinde Maisi müşteri hizmetlerine konu ile ilgili sitemimi mail yoluyla anlattım. Bugün itibari ile Renault Genel merkezinden tarafıma dönüş yapılarak tüm sorunlarım ciddiyet ile dinlendi. En yakın servisin beni aranması ve randevu sistemi olmaksızın servise gelmem söylendi. Yaklaşık 2. 3 günlük aracımın serviste kalacağı ve süre zarfında ne gerekiyorsa itina ile yapılacağı telefon yoluyla bana söylendi. Hatta aracımın kaldığı gün kadar ikame araç tahsisi yapılacağı söylendi.

Sizlere sormak istediğim rüzgar sesi, motor sesini araç içine alması ayrıca araç içinden tıkırtı sesleri ile ne gibi bir uygulama yapılacaktır. Ayrıca serviste belirtmem gereken ekstra bir şey varmı.

Bir de bu ikame araç uygulaması nedir, ücreti nerden karşılanacaktır.
geçmiş olsun aynı şikayetleri bende defalarca yaşadım fakat yeteri derecede iğleştirme yapılmasına rağmen kesin ve net olarak bir netice sağlanamdı,ve tüketici mahkemesine dava açtım ve davayı kazandım,son sözü bekliyoruz.yenisi ile değişim sağlanacak.tavsiyem servis kayıt raporlarını elinte tut olurya dava açarsan işine yarar.
 
Herkese iyi akşamlar diliyorum.

Clio 4 1.2 edc araca sahibim (2015)

3 yetkili servise rüzgar sorunu ve torpido dan gelen sesler için görüştüğümüz herhangi bir çözüm bulamayanları üzerine öncelikle Renault Genel merkezine akabinde Maisi müşteri hizmetlerine konu ile ilgili sitemimi mail yoluyla anlattım. Bugün itibari ile Renault Genel merkezinden tarafıma dönüş yapılarak tüm sorunlarım ciddiyet ile dinlendi. En yakın servisin beni aranması ve randevu sistemi olmaksızın servise gelmem söylendi. Yaklaşık 2. 3 günlük aracımın serviste kalacağı ve süre zarfında ne gerekiyorsa itina ile yapılacağı telefon yoluyla bana söylendi. Hatta aracımın kaldığı gün kadar ikame araç tahsisi yapılacağı söylendi.

Sizlere sormak istediğim rüzgar sesi, motor sesini araç içine alması ayrıca araç içinden tıkırtı sesleri ile ne gibi bir uygulama yapılacaktır. Ayrıca serviste belirtmem gereken ekstra bir şey varmı.

Bir de bu ikame araç uygulaması nedir, ücreti nerden karşılanacaktır.
yürürlükte bulunan 25138 sayılı resmi gazetede yayınlanarak 14/06/2003 tarihinde yürürlüğe giren garanti belgesi uygulama eseslarına dair yönetmenlik in 14.maddesinde TÜKETİCİNİN ONARIM HAKKINI KULLANMASINA RAĞMEN MALIN;
a)tüketiciye teslim edildiği tarihten itibaren,belirlenen garanti süresi içinde kalmak kaydıyla,(1 yıl) içerisinde;aynı arızanın ikiden fazla tekrarlanması veya farklı arızann (4 den)fazla meydana gelmesi veya belirlenen garanti süresi içerisinde farklı arızaların toplamının (6)dan fazla olması unsurlarının yanı sıra,bu arızaların maldan yararlanamamayı sürekli kılması halinde tüketicinin seçimlik hakkını kabul etmesi gerekmektedir.

koşullara uygun arızaları yetkili kısımlar yerine getirilmiş olsa tüketiciler madur edilmese,fakat bu yasayı üreticiler,ithalatçılar,acenteler ve yetkili bayiler ve servisler bildiği halde neden madur edilirler,tüketiciler, birde aynı şikayetden ötürü neden 3. servis kaydı vermezler? alelen açık ve net yukarıda.
 
Ayrıca aracım 7 bin km de 2 lt re yağ eksiltmiş, bunu servisle görüştüğümde kitapçık da yazan değerlere göre normal olduğunu söylediler.
 
Ayrıca aracım 7 bin km de 2 lt re yağ eksiltmiş, bunu servisle görüştüğümde kitapçık da yazan değerlere göre normal olduğunu söylediler.


0.2 litremi yoksa bildiğiniz 2000cc yani 2litremi? 7000kmde 2litre yağ eksiltiyse aracınız vede bunu öyle gevşek bir vida gibi bir durum yüzünden yaşamadıysanız o problem yok diyen ustayı tebrik etmek lazım motorda çok ciddi bir problem vardır. umarım basit birşeydide fark edip düzeltiler ve birdaha yaşamazsınız ama eğer düzenli 5000-7000kmde aracınız 2lt gibi bir seviye eksiltiyorsa başka servis notkasına aracınızı götürün ve çok ciddi şekilde hakkınızı arayın hiçte normal bir durum değil.
 
0.2 litremi yoksa bildiğiniz 2000cc yani 2litremi? 7000kmde 2litre yağ eksiltiyse aracınız vede bunu öyle gevşek bir vida gibi bir durum yüzünden yaşamadıysanız o problem yok diyen ustayı tebrik etmek lazım motorda çok ciddi bir problem vardır. umarım basit birşeydide fark edip düzeltiler ve birdaha yaşamazsınız ama eğer düzenli 5000-7000kmde aracınız 2lt gibi bir seviye eksiltiyorsa başka servis notkasına aracınızı götürün ve çok ciddi şekilde hakkınızı arayın hiçte normal bir durum değil.
kesınlıkle katılıyorum
 
ikame araç verilecek dediklerine göre servis size kendi bir araç tahsis edecektir. Kasko sigorta vs. ile ilgisi yok. Tamemen maduriyet giderme amaçlı olay.
 
Geri
Üst