Renault Five TD 1600cc DIZEL Beyaz Güvercinim

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan etokar
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Maşallah.
 
nadide bi parça, maşallah R5'e :)

(ford'un tdci logosunu sökerseniz hem orijinal hem daha sade duracagı kanısındayım, naçizane..)
 
Arkadaşlar hepinize ilginizden dolayı teşekkür ederim. Can arkadaşım aslında orası biraz karışık yani ben de tam olarak bilemiyorum. Aracı satın almadan önce önceki sahibi muayenesini yaptırıp öyle teslim edecekti. Muayeneye gittiğinde ruhsatta şase numarası eksik yazılmış diye geri çevirmişler. Eski araçlarda şase numarasının son bilmem kaç hanesini yazıyorlarmış. O ara şase numarasını tam yazmak için ruhsat yaprağı değiştirildi. Eski ruhsatta 1600cc yazıyordu fakat şase numarası düzeltildikten sonraki yaprağa 1400cc yazmışlar. Ben aracı üstüme alırken de yine 1400cc olarak aldım. Forumda daha önce bir arkadaşım 1400cc olamaz 1600cc olması lazım deyince uyandım işe. Aldığım kişi tanıdık olduğundan bir problem yok. İşin aslı resmiyette de herhangi bir problem teşkil etmiyor. Saygılarımla
 
Maşallah arasan 1 tane daha yoktur inşallah kıymetini bilirsiniz değerli araçlar bunlar maşallah.
 
​Maşallah,kazasız belasız kullan,dizel R5 ilk defa gördüm...
 
Teşekkürler. Evet ben de ilk defa gördüm. Başka birtanesine de denk gelmedim. Hani google da arasan bulamazsın derler ya aynen öyle. Google'da yok.:halay
 
Maşallah, bilenlerin açısından ilgi çekici :)
 
r-9 un dizel motoru mevcut , R-5 te ...

Tabi aynı dönemin araçlarından Expresslerde de kullanıldı bu motor .
 
Resimlerde dikkat ettiyseniz göterge paneli, ön göğüs diğer R5'lerden farklı. Ön göğüs üzerine ilave takılan direksiyon etrafındaki bu parçayı (gösterge paneli dahil) nereden temin edebilirim? Araç konusunda pek fazla teknik bilgiye sahip değilim, tarif şeklimi mazur görün.
Araçtaki eksilerim; sağ ön sinyal, arka camların krikoları, şöför yanı koltuğun sırtının geri gitmesi, arka koltuk sünger olduğundan (yaylı olmadığından) bir süre sonra rahatsızlık vermesi, torpido kapağının olmaması.
Artılarım; aracın dizel olması, benden önceki sahibinin buna aşık ve işinde duayen bir tamirci olması sebebi ile bir gram çürük bulunmaması (tüm çürükler itina ile temizlenmiş), ön camların otomatik olması, kendi orjinal elektronik otomatik sunroofu olması, fren lambalı spoyleri olması, aracın çok diri olması, sis farları, marşbiyellerin ekli olması (sanırım buna dodik diyorsunuz).
Saygılarımla
 
maaşallah bende ilk defa dizel r5 gordum cok da tatlı duruyor kazasız belasız sürüşler dilerim..
 
Geri
Üst