- Konuyu Başlatan
- #51
- Katılım
- 9 Nis 2016
- Mesajlar
- 257
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
- Yaş
- 50
Öncelikle üstadım merhaba evet garanti gözetmeden bu sorunu yada herhangi bir sorunu gidermekle yükümlü yetkili servisler,lakin benim aracımın sorununu 3 farklı yetkili serviste toplamda 6 kere aynı şikayetden ötürü işlem görmesine rağmen çözemediler fakat çözemedikleri gibi gitdiğim yetkili servislerde şu cevabı aldım fabrika yapamamış ise biz nasıl yapacağız diye muhattab bulur isek burda bir sıkıntı var demektir ayrıca kanun derki bir şikayetden ötürü 2 veya 3 veya yılda farklı şikayetden ötürü 4 adet servis raporu var ise ürünü değiştirmekle yükümlüdür diyor’,lakin kanunu yada bu yasayı uygulamıyorlar tüketici ise mevcut uygulanması gereken kanunu yada yasayı bir tüketici merciine başvurarak uygulatmaya çalışmaktadır burdada bir terslik var demektir kanatımca ve yerel mahkeme 3 bilir kişi ile fabrikasyon ayıp mal olduğunu kurul ile tespit etmiş temyize yargıtaya gitmişsin yargıtay onamış 2013 model elimde yok kıymet değer tespiti yapılsın parasını ödeyim demişsin değer tespiti yapılmış itiraz etmişsin davayi kaybettini kabullenerek mahkeme masrafını ve avukat lık ücretini ödemişsin eee daha ne istiyorsun ne uğraştırıyorsun be kardeşim koskoca renault mais Ankara şubesi benlemi uğraşıyor yani anlayamadım