- Katılım
- 15 Ara 2010
- Mesajlar
- 301
- Tepkime puanı
- 72
- Puanları
- 0
Pazartesi captur eğitimindeyimbakalım clion 4ün bende bıraktığı heyecanı bırakabilecek mi?
Reno sever bir bayan olarak senin düşüncen herkesten önemli Yasemin


Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
Pazartesi captur eğitimindeyimbakalım clion 4ün bende bıraktığı heyecanı bırakabilecek mi?
Reno sever bir bayan olarak senin düşüncen herkesten önemli YaseminÖnce bayan beğensin bence
Erkek her türlü beğenir.
Gerçekten Clio 4 test sürüşünde 0.9 ve 1.2 motorun gücü beni şaşırtmıştı ve heyecanlanmıştım özellikle muadil araçlara binince...
Umarım bu kadar heyecanla beklenen bu model herkesi memnun eder![]()
Bu segment bu donanımlarda ki bir araç için harika bir fiyat bence Bu arabayı vw getirmiş olsaydı Türkiye'ye başlangıç fiyatı 60 Bin TL olurdu.
esp olması için arkalar disk olması gerekmiyormu kampana disk fren gibi hassas frenleme yapamaz gibi geliyolr clio 4 tede bu böyle arkalar kampana renonun esp si sadece ön tekerleremi frenleme yaptırıyor acaba konu ile alakası yoktaAllah'ım arkalarda yine disk yok kafayı yicem
ESP için disk fren gerekmiyor ki. Disk fren'in kampana frene göre verimliliği yüksek ve ömür farkı var. Teknoloji gelişti artık servo valfler ile istenilen hassasiyet sağlanabiliyor. ESP sadece frenleme anında devrede değil, gaz verdiğinizde de 4 lastik kontrolü yaparak, ona göre güç dağıtımı yapıyor.esp olması için arkalar disk olması gerekmiyormu kampana disk fren gibi hassas frenleme yapamaz gibi geliyolr clio 4 tede bu böyle arkalar kampana renonun esp si sadece ön tekerleremi frenleme yaptırıyor acaba konu ile alakası yokta
sadece frenle alakası olmadığını biliyorum da sonuçta frenlemede yaptırıyor kısaca sole solim yine reno işi dedim ben ucuz yollu gösterme para çalma varmı var hesabı çünkü r navdan memnun olmayan bir sürü insan var vs vs renoESP için disk fren gerekmiyor ki. Disk fren'in kampana frene göre verimliliği yüksek ve ömür farkı var. Teknoloji gelişti artık servo valfler ile istenilen hassasiyet sağlanabiliyor. ESP sadece frenleme anında devrede değil, gaz verdiğinizde de 4 lastik kontrolü yaparak, ona göre güç dağıtımı yapıyor.
ESP temelde 4 algılayıcı ile haberleşir. Tekerlek hızı algılayıcı - Yanal Hız Algılayıcı - Direksiyon açısı algılayıcı - Fren basıncı algılayıcı. Frenleme haberleştiği bileşenlerden sadece biri.
Disk fren elbette daha iyi ama olmazsa olmaz değil.
Neyse konuda kirliklik yaratmayalım. Captur'u bugün bayide görmeye gidiyorum. resim çekebilirsem buradan paylaşırım. Haftasonu da 1.2 EDC yi teste çıkacağım. Görüşlerimi da yazarım.
Almanlarındasağı solu belli olmaz fransızların hehehehe