Renault 5 Tarihçe

2.0 İDE & F7R Tercihiniz?


  • Kullanılan toplam oy
    46
annneeeüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüü
 
R12 Gordini GR 2/4 İstanbul'da..

chassis%20(12).JPG

chassis%20(14).JPG

chassis%20(16).JPG

chassis%20(17).JPG

chassis%20(21).JPG

chassis%20(22).JPG

chassis%20(23).JPG

chassis%20(24).JPG

chassis%20(28).JPG

chassis%20(30).JPG

chassis%20(31).JPG

chassis%20(32).JPG

chassis%20(33).JPG

chassis%20(38).JPG

chassis%20(42).JPG

chassis%20(43).JPG

chassis%20(44).JPG

chassis%20(45).JPG

chassis%20(46).JPG

chassis%20(48).JPG

chassis%20(35).JPG

cocpit.JPG

cocpit%20(1).JPG

cocpit%20(2).JPG

cocpit%20(3).JPG

cocpit%20(4).JPG

cocpit%20(5).JPG

cocpit%20(6).JPG

cocpit%20(7).JPG

cocpit%20(8).JPG

cocpit%20(9).JPG

cocpit%20(11).JPG

cocpit%20(12).JPG

cocpit%20(14).JPG

cocpit%20(17).JPG

cocpit%20(18).JPG

cocpit%20(19).JPG

cocpit%20(23).JPG

cocpit%20(24).JPG

ÖzelliklerŞasi
Komple Yeni Vücut
Çoklu Nokta Kaynaklı rollcage (Main Bar Ø 50 mm)
Tamamen Kaynaklı ve Takviyeli Gövde ve Şasi​
Motor
+175 HP
1596 cc
Zorla Pistonlar
12.1 Sıkıştırma Oranı
x 84 mm 77.8 mm / Strok Çap
Egzoz Vana 35,3 mm Ø
Emme Vanalar Ø 42 mm
Müsabaka Valve Springs
Bronz Vana Şem fazlası
293 ° Eksantrik 10.80mm Lift
Yeni Krank
ARP Rod Cıvata Bağlantılı
ARP Silindir Kafası Cıvata
ARP Ana Cıvata
Müsabaka Silindir Kapak Contası
Alüminyum trapezoid
Elektronik Ateşleme
2x 45 DCOE Webers
Yüksek Kapasite Radyatör​
Vites kutusu
Homologe Oranları Düz ​​Dişli Kesme​
1-14x43 3,07
2-17x38 2,23
3-22x37 1,68
4-27x35 1,29
5-31x32 1,03
R-12x37 3,08​
8 x 33 Nihai Tahrik 4,125
Hewland Limited Slip Diff​
Quick Shift vites değiştirme Mandalı
Müsabaka 215 mm Debriyaj ve Basınç Plakası​
Süspansiyon
Yükseklik Ayarlı Şoklar
Tam Ayarlanabilir Ön Arms​
Yönetim
Kapat Oranı Direksiyon Rack (2.2 döner)​
Frenler
Ayarlanabilir Ön ve Arka Frenler
Çelik ve Aeroquip Fren hatları
Hidrolik El Fren
Mintex Yarış Balataları​
Egzoz

4/1 Egzoz Başlıkları
Komple Paslanmaz Çelik Yan Boru​
Muhafızlar
Alüminyum Sump Guard
Tamamen Arka Süspansiyon Covered​
Yakıt Sistemi
Modifiye Yakıt Deposu
2 x Faset Yakıt Pompaları
Aeroquip Yakıt Hatları​
Elektrikli
Yepyeni Kablolama Loom
Merkezi Sigorta ve Röle Paneli​
Recaro koltuklar
6 Nokta Sabelt Ultra Hafif Kuşakları
4 lt Sabelt. Elektrikli Yangın Söndürücü
2 lt Sabelt. El Yangın Söndürücü
Sabelt Harita Işık
Sparco FIA Rulo Cage Pedleri
CTP Pilot ve Co-Pilot Ayak Dayanakları
Peltor Intercom
Sparco Kask Kancalar
Sparco Yedek Teker Kemeri​
 
R12 Gordini 1972 İstanbul...

exterior%20(20).jpg

exterior%20(21).jpg

exterior%20(31).jpg

exterior%20(35).jpg

exterior%20(36).jpg

exterior%20(37).jpg

exterior%20(39).jpg

exterior%20(40).jpg

engine.jpg

engine%20(1).jpg

engine%20(2).jpg

engine%20(4).jpg

engine%20(12).jpg

engine%20(13).jpg

engine%20(14).jpg

exterior.jpg

exterior%20(3).jpg

exterior%20(11).jpg

interior.jpg

interior%20(1).jpg

interior%20(2).jpg

interior%20(3).jpg

interior%20(4).jpg

interior%20(5).jpg

interior%20(6).jpg

interior%20(10).jpg

interior%20(12).jpg

interior%20(18).jpg

Specifications

Engine

Type: 807-20
Capacity: 1565 cc
Power: 125 hp / 6250 rpm
Torque: 15N/4500 rpm
Fuel: 2X Weber 45 DCOE
Gearbox

Type: 365.05
1. 13X47 3.61
2. 18X42 2.35
3. 23X37 1.61
4. 28X34 1.21
5. 31X29 0.93
R. 12X37 3.08
Final Drive: 9X34 3.77​
Brakes
Type: Servo
Front : Disc Ventile Ø 228mm
Rear: Disc Ø 228mm

Araç Atatürk Oto San.Sit. Maslak İstanbul'da projelendirilmiştir.:eyv
 
​Eyvallah gözüm gönlüm açıldı:eyv
 
Evrim geçirmiş ama güzel olmuş :) İTB felan iyi ama nos niye koymuşlar ki acaba .
 
vay be ne araç ama :) sanki bu aracı bir dergide görmüştüm . baya güzel maşallahı var.
 
Aman yarab şu gordini motordan bizede nasip eyle.
 
son fotodaki mustang fena :) maşallah r12ye
 
​Maşallah yaşlı kurta.
 
Geri
Üst