Hiç bir şekilde karbüratörlü araba almayın .
Karbüratör demek jikle denen şeyle kışları uğraşmak demek .
Kışları arabanın zor çalışması demek ( Karasal ve soğuk kışlarda )
Şu konuya hızlı ve TR de üretilen modeller ile ilgili kısa bir açıklama getireyim bir daha sormayın konuyu okuyun ;
- 1.4 C2J 72 hp Karbüratörlü
- 1.4i E7J 80 hp Tek nokta enjeksiyon
- 1.6 C2L 80 hp Karbüratörlü
- 1.6e K7M 90 hp 4 Nokta enjeksiyonlu
- 1.8i F3P 105 hp 4 nokta enjeksiyonlu
- 1.9D F8Q 65 hp Normal turbosuz dizel motor .
Bu motorların hepsi Türkiye'de üretilmiş olan modellerde var .
Donanım seviyeleri de
93-97
RL ( Hiç bir şey yok Sadece 1.4 - 1.9D )
RN ( RL + Devir saatli gösterge ve elektrikli camlar , Hidrolik direksiyon , Merkezi kilit )
RT ( RN + Klima + Direksiyon yükseklik ayarı , boyalı tamponlar , Arka koltuk başlıkları ve saran koltuklar , Sis Lambası , 1/3 - 2/3 oranında yatan sırtlıklar , arka aydınlatmalar , uzaktan kumanda , Sol koltuk yükseklik ayarı ve bel ayarı )
RTI ( RT + Elektrikli ayna , 1.8i motor , Hava yastığı )
98-2002
RL ( Hiç bir özellik yok sadece 1.4 - 1.9D )
RNA ( RL + Hidrolik direksiyon , Elektrikli camlar , Devir saatli gösterge , Merkezi kilit , Sadece 1.4 )
RNE ( RNA dan farkı 1.6 motorlu araçlar RNE adıyla kullanıldı , tamponlar boyalı )
RTE ( Sadece 1.6e motor ile RTE kullanıldı , saran koltukları , arka koltuk başlıkları , 1/3 - 2/3 oranında yatan sırtlıklar , arka aydınlatmalar , uzaktan kumanda , Kodlu teyp ve uzaktan kumandalı teyp , Yükseklik ayarlı koltuk var ama bel ayarı yok )
Alize ( Bir Renault ALİZE ise klimalıdır . Alize yazısı sadece klimayı ifade eder . Alize olan modellerde klima standarttır . )
Valla kafamdan yazdım işte unuttuğum özellikler olabilir onlarıda eklersiniz .