- Katılım
- 18 Ara 2014
- Mesajlar
- 5,048
- Tepkime puanı
- 1
- Puanları
- 0
Kardeş maşallah elinin böyle işlere yatkın olması süper. Aracınla kazasız belasız sürüşler dilerim . Keyifli forumlar .
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
Çok Sağolasın abi çok teşükkür ederim.. Yadigara elimden geldiğince emek harcayıp ayakta tutmaya çalışıyorum. Kendisi 36 yaşına basacak Artık birazcık yoruldu gibi.. İlgi ve emek istiyor sadece Bu yaşıma geldim beni bir gün olsun yarı yolda koymadı. Bende onu yarı yolda bırakmak istemiyorumKardeş maşallah elinin böyle işlere yatkın olması süper. Aracınla kazasız belasız sürüşler dilerim . Keyifli forumlar .
Aynen abi elle adamı bitirecek ya parmaklarımın uçları ışındı nerdese. Pazartesi hırdavatcıdan bi zımpara uç alayım o zamana kadar güzelce kurusun hem.. Şu anda maddiyat yetmeyecek abide idarelik üzerine sürdüm birazcık yaza kadar falan idare etse komple kapı saçını değiştircek gibiyim.. Abi biraz araştırdımda Selülözik boya diye birşey varmış parlak ve hemen kuruyormuş sanırım ama üzerine vernek istermi onu hiç bilmiyorum. Netten 50 liralık elektirikli bi boya tabancası getirtcem lokal yapacak kadar. Düz alsam daha iyide koporosör yok elimde besleyemem.. Aynen abi bu işler beni sinirimi derdimi kederimi alıyor. İçki sigara kumar gezme gece dışarı çıkma hiç bişi yok. Sadece bu işler var beni mutlu eden stres attıranSpiral in ucuna ince zimpara takarak belki tam puruzsuz yapabilirsiniz. Ama cok kuflu yerlere yeni sac eklemen gerek yoksa kuf yine cikiyor. Ben eski arabamin benzin kapagini oyle yapmistim orjinal gibi olmustu. Tam bilmiyorum ama uzerine vernik atilmayan boya varmis kaportacinin biri soylemisti yada beni kekledi. Boyanin tutmasi icin altina astarda atman gerek. Kendin tabancayla yapabilirsin boyayi cok fazla basma akinti yapiyor. Guzelce gazete ile kapla uzaktn puskurt oldukca zevkli bir is. Su aralar hava soguk sicak bir havada yada garajda bu isi yapmalisin.
K.b kardeşim doluymuş şimdi fark ettim temizledim..kardeşim yanlış anlaşılma olmasın senin aldığın macunu ince çek demek istedim yoklama macunu almak istemezsen de senin almış olduğun macunu 1 kat çek 80 zımpara ile zımparala sonra tekrar bir kat çek tekrar zımparala yüzeyi pürüzsüz hale getirene kadar en son ince sulu zımpara kullan (kalın çektiğin için biraz kas yaparsın 80 kuru zımpara kullan boyanın seviyesine inene kadar zımparala ve tekrar dediğin gibi üzerine bir kat daha zımpara çek aynı işlemi tekrarla dediğim gibi en son da sulu zımpara kullanacan numarasını şuan hatırlamıyorum astar atacaksan boyacıdan temin edebilirsin astarın ve boyanın nasıl hazırlanacaığını anlatır sana sunuçta makine alacan boyacı sana gereken malzemeleri verecektir.bu arada özel msj kutun dolu.
Tamam kardesm simdi anladm. Boya isini O zaman bi kaportacıya sorayım bir.. Macunu dedigin gibi yaptm kapının üzerini tamamen pürüssüz yüzey elde ettim şimdi. En son sulu zımpara ile yaptım tamamen düzledi hiç bi engebe veya çıkımtı kalmadı. Elimi gezdirdiğimde dalgalanma hissedmiyorum bu yeterli olurmu böyle bıraksam?ben aracın boya rengini sprey kutuya bastırmıştım sertleştirici katılmadığı için istediğim gibi boya elde edemedim sen bu malzemeleri hırdavatçıdan değil sanayide arac boyası hazırlayan yerlerden temin edebilirsin oto boyası farklıdır normal boya değildir alacağın boya tabancası işini görürmü bilmiyorum yoklama macunu almamışsan kullanmış olduğun macunu 2 veya üç kat çekip her katta 80 numara zımpara ile zımparala en son sulu zımpara kullan sulu zımpara sonrası yüzey pürüzsüz olması gerekmektedir taşlamayla iyi ayarlamayabilirsin 80 numara kuru zımpara ile boya seviyesine kadar zımparala macun çektiğin yeri çokta zor değil