Rampada aracin guc kaybi

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Papaz35
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
2010 105bg lerde bu sorun var herhalde benimkinde de bu problem bulunmakta.Yokuş çıkarken vites yükseltirken direk gaza yüklenmek gerekiyor. Araç kendini toparlayamiyor.
 
2010 105bg lerde bu sorun var herhalde benimkinde de bu problem bulunmakta.Yokuş çıkarken vites yükseltirken direk gaza yüklenmek gerekiyor. Araç kendini toparlayamiyor.
+1

105 dci motorların alt devir torku düşük. Katalog verisi torku yüksek ancak 6 ile araçların 1.vitesi uzun araç ağır. Buda 2000 dd altında aracın bayılmasına neden oluyor. 90 dci 5 ile kango, 105 dci 6 ileri kangodan düşük hızlarda daha seri.
 
debriyaj tokatlaması yap abicim...))
 
Ömürden ömür yesin o anda debriyaj balatası :)
 
Bizde de 105'lik Fluence var debriyaj bitmeye yakın olmasına rağmen arabada ben dik yokuşlarda 3-4 viteslerinde gidebiliyordum. 1. viteste arabanın vitesi 2000-2500 devir dolaylarında üst vitese atınca 2'de toplayamıyor ama 3000-3500 devir dolaylarında atınca araba kendini toparlıyor.


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 
bu motor bayılmaz. baktırın derim.
 
Bizde de 105'lik Fluence var debriyaj bitmeye yakın olmasına rağmen arabada ben dik yokuşlarda 3-4 viteslerinde gidebiliyordum. 1. viteste arabanın vitesi 2000-2500 devir dolaylarında üst vitese atınca 2'de toplayamıyor ama 3000-3500 devir dolaylarında atınca araba kendini toparlıyor.


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Turbo valfini kontrol edin. Arkadaşımın Fluence'inde aynı sorun valfi değiştirince düzeldi.b43ee7c0184bbc304bd27e2175164578.webp

SM-J700F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Geri
Üst