R5 COUPE'ye R5 - PUTER Montajı...

Güzel uygulama ama keşke ibreli olsaydı daha uymlu olurdu...:eyv
İbreli olan Twingo için hazırlanmış bir model,içeriğinde çok fazla özellik var lakin bizim araca takınca sadece 3 özellik çalışacaktı,devir-hararet ve dış ısı göstergesi,bize lazım olan devir ve hararet göstergesiydi zaten,fazladan 3 katı para vermenin anlamı yoktu kardeşim...:eyv
 
İbreli olan Twingo için hazırlanmış bir model,içeriğinde çok fazla özellik var lakin bizim araca takınca sadece 3 özellik çalışacaktı,devir-hararet ve dış ısı göstergesi,bize lazım olan devir ve hararet göstergesiydi zaten,fazladan 3 katı para vermenin anlamı yoktu kardeşim...:eyv
Maddiyatta önemli tabiki ama ibrelinin daha güzel olacağını düşünmüştüm...:)
 
hayırlı olsun abi güle güle kullan birde rolanti yüksek degilmi :)
 
Başarılı bir çalışma, güle güle kullan abi..
 
hayırlı olsun abi güle güle kullan birde rolanti yüksek degilmi :)
Videoda rölanti biraz yüksek duruyor,normalde 950-1000 devir arasında duruyor ama buda biraz yüksek gibi,araç karbüratörlü olmadığından rölanti ayarını bulamadık maalesef,servise gidip göstermekte fayda var.
Birde bu aracın daha önce değişik bir özelliğini keşfetmiştim bugün devir saati takılınca iyice emin oldum,araç düzde normal rölantide çalışırken eğimli yerlerde 200-250 devir daha yüksek devirde çalışıyor,rampada kalkışlarda stop ettirmeyi önlemek için yapılmış olabilir...
 
Çok güzel olmuş, yakından gördüm. Acarputer'in emeğine sağlık. Bu ilk modeli galiba,diğerleri biraz daha gösterişli. Yiğitalp güle güle kullansın. :eyv
 
Hayırlı olsun abi emeğiize sağlık
 
Çok güzel olmuş, yakından gördüm. Acarputer'in emeğine sağlık. Bu ilk modeli galiba,diğerleri biraz daha gösterişli. Yiğitalp güle güle kullansın. :eyv
Havasından çok işlevi önemli bizim için,devir ve harareti göstersin yeter...:eyv
 
Videoda rölanti biraz yüksek duruyor,normalde 950-1000 devir arasında duruyor ama buda biraz yüksek gibi,araç karbüratörlü olmadığından rölanti ayarını bulamadık maalesef,servise gidip göstermekte fayda var.
Birde bu aracın daha önce değişik bir özelliğini keşfetmiştim bugün devir saati takılınca iyice emin oldum,araç düzde normal rölantide çalışırken eğimli yerlerde 200-250 devir daha yüksek devirde çalışıyor,rampada kalkışlarda stop ettirmeyi önlemek için yapılmış olabilir...
gerçekten cok hoş bir durum o zaman bende symbol e devir saatli gösterge taktırırken bu rolanti dalgasıyla cok ugraşmıştım abi ondan artık dikkatımı çekiyor hayırlı olsun tekrardan şahane :)
 
Videoda rölanti biraz yüksek duruyor,normalde 950-1000 devir arasında duruyor ama buda biraz yüksek gibi,araç karbüratörlü olmadığından rölanti ayarını bulamadık maalesef,servise gidip göstermekte fayda var.
Birde bu aracın daha önce değişik bir özelliğini keşfetmiştim bugün devir saati takılınca iyice emin oldum,araç düzde normal rölantide çalışırken eğimli yerlerde 200-250 devir daha yüksek devirde çalışıyor,rampada kalkışlarda stop ettirmeyi önlemek için yapılmış olabilir...

rölanti ayarı bir vida gibi birşeydir onu bulmak lazım...
 
Geri
Üst