R-LINK SAMSUNG versiyon 6.0 BLUETOOTH UYUMSUZLUĞU

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan KPTPLT
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
geçen hafta gittim samsung s 5 yeni güncellemiştim olmadı malesef, ı phone da sorun yok ama
 
Arkadaşlar samsung diğer bluetooh cihaszlariylada sorun yaşıyor. Sanki güncelleme biraz gecikti gibi. Telefon mu değiştireceğiz anlamına geliyor
 
Ankara Mais'i aradım, ayrıntılı şekilde tekrar sorduğumda sizin de dediğiniz gibi "yazılım daha gelmedi bekliyoruz" dediler. Bunun üzerine Renault merkez tarafından bizzat arandığımı, yazılımın geçen hafta geldiğini ve yükletebileceğimin söylendiğini söyledim. O zaman dediler ki anlık değişmeler olabiliyor, biz tekrar bir kontrol edip size geri dönüş yapalım. Haber bekliyorum şimdi.
Sayın Hatipoğlu
Servisde bir gelişme var mı?
 
Edirne renault da bu konu cozulmus. Bi arkadasa yazilim atmislar.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Sayın Hatipoğlu
Servisde bir gelişme var mı?
Yarın randevum. Ama hala Ankara Mais geri dönüş yapmadı.
 
Bu konu hakkinda edirne renault bayisiyle bence bi telefon gorusmesi yapmalarini talep edin.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Ben hafta sonu web üzerinden Renault merkeze de tekrar yazmıştım. Az önce genel merkezlerinden Cüneyt bey tekrar aradı. Çok şaşırdı Ankara Mais'in böyle söylediğine, şimdi Ankara Mais'i arayıp bana dönecek.

Edit: Cüneyt bey geri dönüş yaptı, ankara mais ile görüştüğünü, sorun olmadığını ve aracıma yarın güncellemenin randevu saatinde yapılacağını söyledi.
 
Son düzenleme:
Sabah 8.30 da teslim ettiğim aracı almak için Ankara Mais'te beklemekteyim. Pasif direniş değilse aksilik diyelim, saat 11 gibi servisten Orhan bey aradı, şaka gibi dediki, aracın kontrolünü yaptık her şey normal, yazılım bize henüz gelmemiş gözüküyor. Tabi benim sigortalar attı, dedim daha dün sizi aramadı mı Cüneyt bey, arayın lütfen sorun. Cüneyt beyle konuşan Orhan bey değilmiş. Tamam dedi belki hata bizde biz arayalım Cüneyt beyi. Onlar aramadan ben de aradım merkezden Cüneyt beyi. Neyse bir süre sonra servis dönüş yaptı, sistemimizde farklı.gibi gözüküyor, tamam aracınıza yükleme yapacağız dediler.

Şu anda internetleri yavaşmış, bir 15 dakika daha var dediler, bekliyorum bakalım.

Edit: Yazılım güncellendi ve sorun düzeldi. Yazılım sürümü daha önce bana yurtdışından gelen e-posta'da belirtilen 2.2.17.803
Bilginize...
 
Son düzenleme:
Sabah 8.30 da teslim ettiğim aracı almak için Ankara Mais'te beklemekteyim. Pasif direniş değilse aksilik diyelim, saat 11 gibi servisten Orhan bey aradı, şaka gibi dediki, aracın kontrolünü yaptık her şey normal, yazılım bize henüz gelmemiş gözüküyor. Tabi benim sigortalar attı, dedim daha dün sizi aramadı mı Cüneyt bey, arayın lütfen sorun. Cüneyt beyle konuşan Orhan bey değilmiş. Tamam dedi belki hata bizde biz arayalım Cüneyt beyi. Onlar aramadan ben de aradım merkezden Cüneyt beyi. Neyse bir süre sonra servis dönüş yaptı, sistemimizde farklı.gibi gözüküyor, tamam aracınıza yükleme yapacağız dediler.

Şu anda internetleri yavaşmış, bir 15 dakika daha var dediler, bekliyorum bakalım.

Edit: Yazılım güncellendi ve sorun düzeldi. Yazılım sürümü daha önce bana yurtdışından gelen e-posta'da belirtilen 2.2.17.803
Bilginize...
Selamlar bu güncellemeyi servise gitmeden yapma şansımız var mı. Bu kadar kolay bir güncellemeyi arkadaşlar neden bekletmişler sorma şansınız oldu mu. Avrupada 3 hafta önce çıkan bir güncellemeyi neden bekletiyorlar bu yetkililer. İşte insana verilen değer markanın takip eksikliği. Bu konudaki şikayetimi bildireceğim.
 
Selamlar bu güncellemeyi servise gitmeden yapma şansımız var mı. Bu kadar kolay bir güncellemeyi arkadaşlar neden bekletmişler sorma şansınız oldu mu. Avrupada 3 hafta önce çıkan bir güncellemeyi neden bekletiyorlar bu yetkililer. İşte insana verilen değer markanın takip eksikliği. Bu konudaki şikayetimi bildireceğim.
Servise gitmeden olmuyor bu tür temel güncellemeler. Renault Türkiye'nin yurtdışından gelen yazılım güncellemelerini ne kadar iyi takip ettiklerini, sistemlerini bilmeden yorumlamak kolay değil. Ama Mais Ankara ile yaşadığım sıkıntı, sistemlerinde düzgün olmayan bir işleyiş olduğunu göstermekte. Yine de sorunun çözülmüş olması güzel.

Sürece baktığımda: Yanlış hatırlamıyorsam 15 ya da 16 Haziran Çarşamba / Perşembe yurtdışından bana bilgi verdikleri tarih. Aynı gün yazdım Renault Türkiye'ye, bana geri dönüşleri ve yazılım hazır demeleri 20 Haziran Pazartesi. Yani aslında makul bir geri dönüş; zaten Cüneyt bey yazılımın geldiği tarih olarak benim onlara mail attığım tarihi söylemişti. Asıl problem Ankara Mais'te bu işi zorlaya zorlaya yaptırmak oldu.
 
Son düzenleme:
Geri
Üst