- Konuyu Başlatan
- #21
- Katılım
- 4 Şub 2016
- Mesajlar
- 5,274
- Tepkime puanı
- 160
- Puanları
- 63
beni yanlış anladın sanırım..özür dilemeni gerektirecek hiçbir durum da yok..
ben senin için birşey söylemedim aksine çok faydalı buluyorum bu forumda seni..
benim bahsettiğim konu ülke şartlarının kötüye gitmesinden dolayı ürün pahalıya geliyor demek istemiştim..
normalde olması gereken ürünün fiyatının 1000 tl gibi bir rakam...ama dolar fırlayınca oluşan bir durum bu..
yani kısacası ürün satmaya çalışıyorsun gibi bir imada bulunmadım..
senin özellikle bagaj kapağı mekanizmasını sunman renault servisinin bile yapmadığı şey..
hatta imkanım ve zamanım müsait olsaydı mutlaka yanına gelirdim bu iş için..
Evet.Korkarım yanlış anladım o halde.Yok hayır, özür dilemedim.Sadece yanlış anlamalara sebebiyet vermemek için açıklama yapma gereği duydum ve teşekkür ettim.
Bagaj kiti de bu üründe ben aldığımda TL bazında yarı fiyata geliyordu.Bence de bu ürün en fazla 1500 TL olmalı.Ama dolar artınca otomatik olarak vergi ve kargo da artıyor.
O tarz bir imada bulunmadığınız için teşekkür ederim.
Son düzenleme: